Test instalacji gazowej zastosowanej w silniku Diesla
Wykonując serię przejazdów po drodze S5 sprawdziłem jakich można spodziewać się oszczędności. Wyniki okazały się wręcz zaskakujące.
czuraj z- #
- #
- #
- #
- 240
Wykonując serię przejazdów po drodze S5 sprawdziłem jakich można spodziewać się oszczędności. Wyniki okazały się wręcz zaskakujące.
czuraj z
Komentarze (240)
najlepsze
Tyle w temacie.
@xTheMagicPL: tak myślą osoby, które w życiu niczego nie zaoszczędziły. Cała reszta, w tym najbogatsi, myślą o cięciu kosztów.
@Damaran: Trochę tak, trochę nie. Mam auto z 99 i nie ma praktycznie rdzy, a to łopel. Fiacik z 2001 już miał wymienioną podłogę, bo nie było w ogóle. A kupiony od nowości. W tym samym czasie znajomy kupił passata z '96 (jeszcze nie b5) za podobne pieniądze co nowe punto.
Punto z wyposażenia ma
lpg jest dotryskiwane tylko przy średnim obciążeniu, na jałowym i na pełnym bucie w ogóle, więc podczas jazdy po mieście oszczędności będą żadne
diesel przy średnim obciążeniu jest oszczędny, bo ma ubogą mieszankę-instalacja lpg 'doprawia' tę mieszankę, dzięki czemu paliwo jest spalane w 100%, rośnie moment i moc i nie trzeba wciskać
Komentarz usunięty przez moderatora