Jest to część filmiku gościa od prasy hydraulicznej (Hydraulic Press Channel), który ma drugi kanał (Beyond the press) skąd ten fragment został zarąbany Cały materiał
Ale ciekawe, że jak się dobrze spojrzeć na tą tarczę, to widać że jeden jej fragment mniej świeci. Zaraz po tym ten fragment odpada, czyli tarcza miała jakieś wady, bo chyba powinna być w miarę równo odlana?
@smaky78: Tak. To nie jest zwykłe hamowanie, tylko test wytrzymałościowy. Normalnie jak hamujesz, to trwa to zazwyczaj max kilkanaście sekund z większą mocą (jak delikatnie naciśniesz hamulec, to będzie hamowało dłużej, ale dużo słabiej). W normalnym użytkowaniu nie masz szans tak tarcz nagrzać. Im bardziej sportowa jazda (cyt. dużo gwałtownego ruszania a co za tym idzie gwałtownego hamowania), tym bardziej tarcza się nagrzewa. Po to są odpowiednio zrobione tarcze i nadkola,
@smaky78: No nie masz szans doprowadzić do takiego stanu tarcze... No chyba że postanowisz #!$%@?ć ekspresówką z zaciągniętym trochę ręcznym, ale podejrzewam że wcześniej zjedziesz/zeszklisz sobie klocki, czego efektem będzie słabsze hamowanie odpuszczenie koła.
To nie jest test realnej sytuacji na drodze, tylko raczej sprawdzenie ile te tarcze mogą wytrzymać. Po co? Żeby mieć pewność że przy normalnym użytkowaniu nie pękną ci tarcze.
Komentarze (58)
najlepsze
Cały materiał
To nie jest test realnej sytuacji na drodze, tylko raczej sprawdzenie ile te tarcze mogą wytrzymać. Po co? Żeby mieć pewność że przy normalnym użytkowaniu nie pękną ci tarcze.
Komentarz usunięty przez moderatora