w polsce normy sa do dpy brak nadzoru nad jakoscia paliw ceny unijne jakosc polska to niedopuszczalne by on zamienial sie w zurek przy -25 ale koncerny maja kase i stac je by wszystko zagłószac
a wystarczyloby kupic silnik benzynowy i problem z glowy - bez obaw ze costam zamarza, rano nie ma bojow o uruchomienie tego sztrucla (nowe to jeszcze ale starszymi to rano ludzie robia koncert a czesc i tak rezygnuje i jedzie TAXI) ( ͡°͜ʖ͡°)
W poprzednim teście też chyba wygrywał Statoil. Czyżby zwyczajnie norweski koncern potrafił robić dobre paliwo na zimę? Przypadek? :) Pewnie mają przez swoje temperatury dobrze dopracowane standardy zimowego paliwa i to jest efekt.
To moze dam mały pro tip dla użytkowników diesla, u mnie do ciągników i busów przy większych mrozach lejemy SKYDD 1l na 1000l, jest to chyba najlepszy dodatek na zimę jaki można kupić, ropa nie ma prawa ,,zamarznąć''. Mimo tego ze schodzi u mnie kilka tysięcy litrów ropy miesięcznie (paliwo orlenowskie czyste ,,białe'' rozlewnia Ostrów wlkp. ) nigdy nie było problemu z słabym paliwem i zawalonymi filtrami. ;)
Komentarze (294)
najlepsze
jakosc polska to niedopuszczalne by on zamienial sie w zurek przy -25
ale koncerny maja kase i stac je by wszystko zagłószac