Ale jak to? Przecież @Solgaz miał być inny, nie taki jak wszyscy producenci.
Polska myśl techniczna. Innowacyjność. Pozytywny, czysty wizerunkowo marketing. Brak okłamywania klientów. Rzetelne parametry sprzedawanych produktów.
Niestety wygląda na to, że Kuba Biel odkrył jeden prosty sposób na przypodobanie się Wypokowi. Cała reszta to gówniana, fałszywa otoczka. Ale Wykop wyniósł Solgaz na piedestał nowoczesnego marketingu za zapalniczki i kubki to i Wykop może go stamtąd wtrącić w przepaść.
@kiera1: wystarczy zajrzeć w tag związany z aliexpress itd. ludzie z siebie szmaty robią za szajs wart kilka dolarów, jakies bony, kupony i inne #!$%@? żeby dostać coś za darmo.
To tlumaczenie po zlapaniu za reke uwielbiam. Przyszla jakas "nowa kolezanka" do firmy i poerwsze za co sie calkiem przypadkowo wziela, to napieprzanie wpisow na elektrodzie:))
@miknan: co za żenada. Ja kiedyś pracowałem w pewnej firmie i jak zrobili coś nie do końca zgodnego z prawem (chyba wzięli jakieś zdjęcia z neta bez podania źródła) to powiedzieli "jak coś to się przeprosi i powie, że to wina stażysty". Tak mi się przypomniało.
I cały MARKETING w #!$%@? xD Ahahahah no ale nie ma co się dziwić, pisałem wiele razy o tym, że to gówno, ale jak to na wykopie jak ktoś ma inne zdanie niż temat na fali to dostaje minusy. Zresztą nie ma co się dziwić, chłopak jest za młody by miał wiedzę na miarę osoby pracującej 20-30 lat w zawodzie.
Zresztą nie ma co się dziwić, chłopak jest za młody by miał wiedzę na miarę osoby pracującej 20-30 lat w zawodzie.
@Neaopoliti: Myślę, że wielu komentującym umyka sedno problemu. Tutaj nie chodzi głównie o wiedzę pana Biela, ale o paskudne i januszowe zachowanie firmy. Jak można twierdzić, że płyta pozwala zaoszczędzić 50% gazu bez wykonania jakichkolwiek testów przez renomowane instytucje.
Owszem, zdaje sobie sprawę, że technicznie z punktu widzenia prawnego jest tam pewnie zapis "DO 50%", ale to po prostu oszukiwanie ludzi, ot co. Może ja kupię płytę od Solgazu i zacznę sprzedawać jako pozwalającą zaoszczędzić
@Neaopoliti: Jak to teraz brzmi - własne słowa Biela: – Wykopowa społeczność jest wyjątkowa, bardzo dobrze zorganizowana, ale także niesamowicie zaangażowana - mówi Jakub. Co prawda, przez te cechy wiele firm się ich boi, bo wystarczy raz podpaść i złe wieści rozchodzą się po całej sieci. Ale przy okazji Wykopowicze nigdy nikogo nie karzą bez winy, a źródła bardzo często dokładnie sprawdzają - dodaje.
Warto zwrócić uwagę na jedną informację, która nie wiadomo dlaczego zyskała dość mały rozgłos. Użytkownik @jabulani w swojej opinii[1] na temat płyty od Solgaz napisał coś takiego:
Napisałem post o swoich subiektywnych odczuciach, bez żadnego hejtu. (...) **i zaraz dostałem PW od p. Biela* z oficjalnego konta producenta, żebym nie robił takich rzeczy w sieci bo ich oczerniam i jak mam jakiś problem to powinienem się zgłosić do ich serwisu.**
Producent de facto grozi i próbuje zamknąć usta niezadowolonemu klientowi. Przecież to najgorsza buta i polactwo, naprawdę nie rozumiem, jak można tak postępować.
jednakże pełna racja - co to za w ogóle agresywna postawa wobec klienta. Od razu oskarżenia i ton gróźb. Niepoważne.
@FrasierCrane: W którymś wątku Solgaz dumnie stwierdził, że oznaczył jednego z co bardziej dociekliwych użytkowników jako "trolla". W głowie się nie mieści.
@FrasierCrane @von_stirlitz o mnie mowa. Raz jeszcze wam mówię, że nadinterpretujecie. Rozmowa była spokojna i rzeczowa. Usłyszałem, żeby z problemami zgłaszać się do nich a nie na forum bo psuje renome. Po krótkiej wymianie zdań, gdzie mówiłem, że żaden serwis wewn. nie pomoże i uważam produkt za najwyżej przeciętny dostalem propozycje zwrotu kasy. I żadna szybka nie była zbita, a po prostu eksploatowana przez pół roku, co było widać (nieschodzace
Jakie to jest zabawne. W Polsce sprzedawcy próbują każdej, ale to każdej metody na przyciągnięcie klienta/zwiększenie sprzedaży, ale nie pomyśleli że czasem wystarczy traktować klienta jak partnera , zamiast starać się oszukiwać na każdym możliwym kroku.
@Prawdziwy_Polak: Tylko, że jeśli nie masz czego sprzedać w pierwszej kolejności bo Twój produkt to dość przeciętny szmelc, to wtedy musisz nadrabiać marketingiem i wciskać ludziom kit. Wytworzenie wartościowego produktu wymaga czasu i często zainwestowania dużych środków. Co oczywiście nie oznacza, że się nie da. Jest trochę podmiotów tworzących wartościowe produkty i szanujących swoich klientów. Niestety nie wszystkim udaje się wejść na ten poziom.
@Gruby_Mirek: O kurde. To jest ten moment, w którym już wiem, że to koniec. Nie będzie, że pokrzyczeli i pojęczeli. To logo będzie od teraz pod każdym ich wpisem. Będą tu mieli ciężkie życie.
Komentarze (578)
najlepsze
Polska myśl techniczna. Innowacyjność. Pozytywny, czysty wizerunkowo marketing. Brak okłamywania klientów. Rzetelne parametry sprzedawanych produktów.
Niestety wygląda na to, że Kuba Biel odkrył jeden prosty sposób na przypodobanie się Wypokowi. Cała reszta to gówniana, fałszywa otoczka. Ale Wykop wyniósł Solgaz na piedestał nowoczesnego marketingu za zapalniczki i kubki to i Wykop może go stamtąd wtrącić w przepaść.
PS.
@atc_damian: Łaska wypoków na pstrym koniu jeździ.
Nie "Jakub Bień" a "Jakub Biel" - odpowiedzialny za marketing Solgaz.
– ustawa o Nieuczciwej Konkurencji (Art.11, Art.14, Art.15, Art.16).
Gdyby ktoś chciał poczytać: http://prawo.legeo.pl/prawo/ustawa-z-dnia-16-kwietnia-1993-r-o-zwalczaniu-nieuczciwej-konkurencji/
@Neaopoliti: Myślę, że wielu komentującym umyka sedno problemu. Tutaj nie chodzi głównie o wiedzę pana Biela, ale o paskudne i januszowe zachowanie firmy.
Jak można twierdzić, że płyta pozwala zaoszczędzić 50% gazu bez wykonania jakichkolwiek testów przez renomowane instytucje.
Owszem, zdaje sobie sprawę, że technicznie z punktu widzenia prawnego jest tam pewnie zapis "DO 50%", ale to po prostu oszukiwanie ludzi, ot co. Może ja kupię płytę od Solgazu i zacznę sprzedawać jako pozwalającą zaoszczędzić
– Wykopowa społeczność jest wyjątkowa, bardzo dobrze zorganizowana, ale także niesamowicie zaangażowana - mówi Jakub. Co prawda, przez te cechy wiele firm się ich boi, bo wystarczy raz podpaść i złe wieści rozchodzą się po całej sieci. Ale przy okazji Wykopowicze nigdy nikogo nie karzą bez winy, a źródła bardzo często dokładnie sprawdzają - dodaje.
z SOLGAZ - o fenomenie firmy,
Producent de facto grozi i próbuje zamknąć usta niezadowolonemu klientowi. Przecież to najgorsza buta i polactwo, naprawdę nie rozumiem, jak można tak postępować.
@FrasierCrane: W którymś wątku Solgaz dumnie stwierdził, że oznaczył jednego z co bardziej dociekliwych użytkowników jako "trolla". W głowie się nie mieści.
@von_stirlitz o mnie mowa. Raz jeszcze wam mówię, że nadinterpretujecie. Rozmowa była spokojna i rzeczowa. Usłyszałem, żeby z problemami zgłaszać się do nich a nie na forum bo psuje renome. Po krótkiej wymianie zdań, gdzie mówiłem, że żaden serwis wewn. nie pomoże i uważam produkt za najwyżej przeciętny dostalem propozycje zwrotu kasy. I żadna szybka nie była zbita, a po prostu eksploatowana przez pół roku, co było widać (nieschodzace
Oczywiście tutaj piszę o ogólnym przypadku,