Totalna bzdura! Nie wiem jaki odnośnik wzięli, aby to "obliczyć", ale fakt, że Burnout Paradise ma ponad 6x większą powierzchnię od GTA V, a The Crew 61x większą, to jest absurd :) samo nazwanie danej mapy "stany zjednoczone" nie stwarza od razu sytuacji, że mapa jest 61x większa niż jakieś miasto. O reszcie filmiku już nie wspomnę, bo to kuriozum. Fuel ma 144 razy większą mapę, niż GTA V :D Zakop, informacja
Dodawanie do tego typu rankingow gier z proceduralnie tworzonymi mapami mija sie z celem. Mapy z gier GTA'podobnych odzwierciedlaja dosyc zmudna prace projektantow i grafikow, a proceduralnie generowane mapy z Daggerfalla czy Minecrafta sprytny algorytm programistow, co oczywiscie nie umniejsza osiagniecia tworcow, ale raczej jest powinno byc to zaliczane do innej kategorii. Tak samo nie porownuje sie malarstwa i efektownie wygnerowanych fraktali.
Ktoś potrafiłby w przystępny sposób wyjaśnić, jak Daggerfall, gra z lat 90., mogła mieć aż tak wielką mapę (powierzchnia porównywalna do obszaru dzisiejszej Wielkiej Brytanii)?
@LordOfTheBananas: nie do końca losowo, a raczej proceduralnie, czyli tak jak w minecraft, zaczynamy od ziarnana i potem generujemy kolejne obszary na podstawie poprzedniego.
W kazdej Armie a nawet Opf są większe mapy, są tak duże że śmigłowcem leci się troche minut, a nawet czasami są zbyt duże aby z A do B lecieć śmigłowcem. Oczywiście mowa o pięknych mapach z modów.
Komentarze (23)
najlepsze
Oczywiście mowa o pięknych mapach z modów.