Idzie wiosna, będą warzywa - jedno z haseł promujących ubiegłoroczną
kampanię społeczną "Użyj wyobraźni" wzbudziło falę protestów i krytyki.
Polska nie jest jedynym krajem, gdzie w kontrowersyjny sposób próbuje
się skłonić do dyskusji na temat bezpieczeństwa. W Norwegii rozpoczęła
się kampania promująca bezpieczne zachowania na drogach. Jesteśmy mali,
ale nie jesteśmy robakami – apeluje Norsk Motorcykkel Union.
<p>Twórcy filmu próbują przekonać, że motocykliści są niezauważani przez
innych użytkowników dróg. Kontrowersyjną reklamę kończy hasło dające do
myślenia – 8 na 10 kolizji jest spowodowanych przez kierowców, którzy
nigdy nie widzą motocykli.<br /><br />Warto pamiętać, że wynik nie jest
przerysowany. Analizy raportów wypadków z udziałem motocyklistów
wskazują, że powyżej 70% wypadków powodują kierowcy samochodów.</p><p>Źródło: onet.pl<br /></p><object width="640" height="505"><param name="movie" value="//www.youtube.com/v/wPbzMmL3Qi4&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/v/wPbzMmL3Qi4&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>