programy TV motoryzacyjne mają tyle kasy.. powinni odkupić tak zrobiony samochód i go rozbić to by było ciekawe, ale współczesnych prezenterów interesuje jak najmniejszy wkład i jak największy zysk, nic wartościowego.
tropią takie szwindle i do handlarzy wzywają policję
@ZostaneMistrzem: też mi wkład, zadzwonić na policje.. oczywiście to popieram, ale chciałbym zobaczyć jak zniesie to auto wypadek, załóżmy taki sam jak w Euroncap
Nieistotne czy klient wie czy nie, że kupuje tak bardzo powypadkowe auto. Konstrukcja jest tak naruszona i odbiegająca od założeń projektantów, że to auto nie powinno być dopuszczone do ruchu w cywilizowanym kraju.
@snup-siup: i normalnie nie jest. Problem w tym, że oni mają swoje sposoby na ominięcie systemu. Przebijają numery, podrabiają papiery i auto jest wprowadzone na rynek jako "niebite". Z kolei w OSKP diagnosta nie zdejmie ci osłon silnika od dołu, nadkoli, nie przeleci czujnikiem po podłużnicach. Sprawdzi czy hamuje, światła, wycieki, nawet nie geometrię i przybije pieczątkę legalizując jeżdżącą trumnę.
@snup-siup: Cywilizowanym powiadasz, cat B z Anglii czyli breaker nie do rejestracji w Polsce, kupujesz, naprawiasz, przekładasz kierownicę i rejestrujesz normalnie w Niemczech. A potem w Polsce jako sprowadzony z Niemiec :D
Pod jednym z filmów autor pisze, że mieszka i pracuje na Litwie. Biorąc pod uwagę, że Litwa to mały kraj i że z nami sąsiaduje to #januszebiznesu mogą się u niego zaopatrywać w auta. ( ͡°ʖ̯͡°)
@Defender: to całkiem dobry blacharz, stary dobry Artur Tussik, fajny gość, śledzę już długo jego filmiki i polscy blacharze mogli by sie uczyć.... oprócz Total Shade bo to specjalista klasy światowej!!!
Powinna być baza policyjna samochodów po wypadkach. Każdy samochód uszkodzony w kolizji ma fotkę i wrzucona do bazy z vinem służy za informację o historii samochodu.
@ZostaneMistrzem: Jesli wprowadzamy klienta w blad, to zgadzam sie. Jezeli sprzedajemy takie wraki jako bezwypadkowe. Ale czy dla samego naprawiajacego?
@gobasu: Problem polega na tym, że gość tnie i prostuje podłużnice, wyciąga zgięte podłogi. Wszystko piękne z rzemieślniczego punktu widzenia, szacunek za umiejętności doprowadzenia do prostego auta. Ale takie auto złoży się dużo łatwiej niż niebite przy kolejnej kolizji. Ja wolałbym jeździć autem z wspawaną ćwiartką niż takim wyciągniętym trupem. Wspawanie ćwiartki ma swoje wady, ale na pewno jest lepsze od prostowania podłużnic i podłogi (to taki wybór z dwojga złego).
Komentarze (133)
najlepsze
@lubielizacosy: Nie narzekaj. Jest paru młodych z TVN Turbo którzy tropią takie szwindle i do handlarzy wzywają policję
@ZostaneMistrzem: też mi wkład, zadzwonić na policje.. oczywiście to popieram, ale chciałbym zobaczyć jak zniesie to auto wypadek, załóżmy taki sam jak w Euroncap
@elMagico: dlaczego, naprawa zgodnie z technologią producenta nie zmienia w zasadzie własności zderzeniowych samochodu
http://www.wykop.pl/link/3434893/naprawa-dwoch-skod-po-crashtescie-w-roznych-serwisach-i-ponowny-crashtest/