@strikingsurface: To nie kaczka ani T2. To jest Vario. Je zaczęli produkować w 96 do 2013 roku. W ogóle T1 (czy jego następca sprinter) to auta DMC 3,5 tony - zbyt słabe na taką zabudowę
bez sensu, poziom skomplikowania taki, ze jak sie spieprzy to siadzie na ziemi i sie nigdzie nie pojedzie. Dostawczak z winda z tylu jest rownie funkcjonalny dla pokazanych ladunkow, a jak cos nawali to winda na sznurku do paki i jedzie dalej
@sherkhaan: do tego ekonomia - marny stosunek ładowności do DMC związany z ciężką i nietypową ramą to niska konkurencyjność takiego pojazdu w stosunku do klasycznych pojazdów. Na oko paka taka jak w typowym 3,5 tony DMC a auto w kklasie 6,5
Komentarze (9)
najlepsze
@strikingsurface: To nie kaczka ani T2. To jest Vario. Je zaczęli produkować w 96 do 2013 roku. W ogóle T1 (czy jego następca sprinter) to auta DMC 3,5 tony - zbyt słabe na taką zabudowę
@ZiumZium: nieprzydatne