@Dorken: Taaa, sprawdziłem sobie w google :) Ale, pomijając filmik, reklama w stylu - żart, żart, żart, żart, prawda - prowadzi do tego, że trudno poznać czy ta prawda to nie jest kolejny żart. Szczególnie gdy jest przedstawiona tak samo jak wcześniejsze żarty. Brak wyraźniej graniczy gdzie kończy się scenariusz, i zaczyna się przekaz informacyjny. Tylko taka uwaga z mojej strony
@kubako: widzisz jak ta reklama dobrze zadziałała? Ty sprawdziłeś czy ta confotura to prawda, ja też. Myślę że takich osób jak my było zdecydowanie więcej. Takie reklamy powinny być w TV, powinny zainteresować, zaintrygować, zmusić do poszukania informacji o co chodzi. Dobrym przykładem były reklamy lidla z tym ich ryneczkiem lidla gdy jeszcze nikt o tym nie wiedział a mówili w 5-cio sekundowych urywkach, iż nadchodzi wielka walka Okrasa vs
@DiodakXP: Konferencja Konfitura 2016 - znaczy konferencja konfidentów. Dlatego pod koniec spotu do firmy wpada policja, bo jakiś konfitura zakapował. O to w tym chodziło.
Jak robią coś na zamówienie, to jest słabo. Wygląda jak miks "śmiesznego" filmu jutubera i polskiego kabaretu. Szkoda, bo cała seria konfliktów, Agent 700 i niektóre shorty są cudowne.
Moim zdaniem reklamę popsuli trochę tymi "bugami" klientów :) Mogło wyjść z tego drugie "Piekło 2.0" - które mi się bardzo podobało i było profeska o początku do końca :)
Komentarze (45)
najlepsze
Ale, pomijając filmik, reklama w stylu - żart, żart, żart, żart, prawda - prowadzi do tego, że trudno poznać czy ta prawda to nie jest kolejny żart. Szczególnie gdy jest przedstawiona tak samo jak wcześniejsze żarty. Brak wyraźniej graniczy gdzie kończy się scenariusz, i zaczyna się przekaz informacyjny.
Tylko taka uwaga z mojej strony
Takie reklamy powinny być w TV, powinny zainteresować, zaintrygować, zmusić do poszukania informacji o co chodzi. Dobrym przykładem były reklamy lidla z tym ich ryneczkiem lidla gdy jeszcze nikt o tym nie wiedział a mówili w 5-cio sekundowych urywkach, iż nadchodzi wielka walka Okrasa vs