Kupiłem laptopa Lenovo Y50-70, bez systemu, u X-Kom (Na firmę... Naiwny nie wiedziałem, że rękojmia wtedy nie działa.. Co więcej, że będzie potrzebna po niecałym miesiącu...) we wrześniu, podziałał prawie trzy tygodnie po czym poszedł w nim dysk twardy. Ogromne ilości bad sectorów, samoczynne wyłączanie się urządzenia, zawieszenia. Kompletnie nieużyteczny sprzęt. Od pięciu miesięcy walczymy z Lenovo i X-Kom o wymianę sprzętu, bo nie chcą go nawet naprawić :)
Laptop w sumie był cztery razy u Lenovo, od pięciu miesięcy jest niezdatny do pracy (czyli używałem go przez całe trzy tygodnie! hurra!). 3/4 razy odrzucili reklamację mówiąc, że sprzęt jest sprawny. Dysk został wymieniony za trzecim razem kiedy laptop został wysłany za pośrednictwem X-komu.
Pierwszy wpis w którym opisałem sprawę X-komowi:
//www.wykop.pl/wpis/14456843/kupilem-u-was-laptopa-3-tygodnie-temu-wczoraj-posz/
Drugi wpis w którym to zrobiłem:
//www.wykop.pl/wpis/14995105/odnoszac-sie-do-tego-wpisu-http-www-wykop-pl-wpis-/52137903/
Po pierwszym odesłaniu laptopa bez ruszenia go obwiniali system, więc mój tata kupił oryginalny Windows 8.1 x64 który jest kompatybilny ze sprzętem. Odradzałem mu to, ale się uparł. Jak się domyślacie system nic nie zmienił.
Kontaktowałem się kilkukrotnie z X-kom ale ich jedyna pomoc to pośredniczenie wysłaniu na gwarancję do Lenovo. Nic nie dająca oczywiście.
Pierwsza odpowiedź Lenovo (odrzucenie reklamacji)
Druga odpowiedź Lenovo (odrzucenie reklamacji)
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/21AHKCL_plQV4tPo1uAEZXbPWxwVVkRpZ9OlZ4er,wat600.jpg?author=SilentSan&auth=1a1d481a2eb3a72a14f19f95c6793f47)
Ostatnia odpowiedź Lenovo w sprawie samoczynnie wyłączającego się laptopa
Proszę Was o pomoc, nie wiem już co robić. Od pięciu miesięcy mam przycisk do papieru za ponad 3000 zł, a niedługo będzie się kończyć gwarancja. Mój tata chce brać prawnika by nam pomógł z tą sprawą...
Sprzęt jest po prostu wadliwy, zszedł taki z linii, a oni za wszelką cenę nie chcą go wymienić czy zrobić z nim czegoś co sprawi, że będzie sprawny, mimo tego, że był już u nich aż cztery razy :/
Komentarze (291)
najlepsze
A czy jak kupowałeś lapka, to kupiłeś go w wersji 16GB czy 8GB RAM? Bo z tego co mi wiadomo, to te modele są przez producenta oferowane tylko z 8GB RAM w zestawie. Jeśli miałeś 16GB a oni ci nie przekazali opakowania i gwarancji na drugą kość(muszą to zrobić,
Ja bym zagadał do Mireczków z @x-kom bo na prawdę potrafią wiele zdziałać
Jakieś mega problemy z nimi są.
@bzikmik: Po prostu dużo się ich sprzedaje. Awaryjnośc mogą mieć stosunkowo niską, ale jak sie sprzedaje dużo egzemplarzy, to automatycznie więcej sztuk będzie miało awarię i więcej będzie takich akcji jak to znalezisko niz w przypadku laptopów innej firmy, która ich sprzedała np. 5x mniej.
@leesiuu: Przy okazji spytam - to zależy od zapisów w gwarancji? Bo w autoryzowanym serwisie Apple'a mi powiedzieli, że to tak nie działa i jedynie dają dodatkową gwarancję na to co ew. wymienili / naprawili... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora