Temat z Morele był już wiele razy poruszany ale chcę ustrzec tych, którzy chcą u nich skorzystać z przedłużonej gwarancji aby wiedzieli jak to wygląda i ile jest przy tym zachodu.
Moja ocena ich pracy dotyczy dwóch zgłoszeń przesyłanych do nich na przestrzeni 1 miesiąca. Dwa razy reklamowałem pada do PS4, który był na przedłużonej gwarancji.
W obu przypadkach obsługa zarówno serwisu jak i ich"specjalistów" odpowiadających na maile jest poniżej wszelkiej krytyki. Moją ocenę argumentuje następującymi czynnikami:
1)1,5 miesiąca czas realizacji od momentu przekazania towaru do Net-Punktu do momentu otrzymania naprawionego sprzętu.
2)Sposób prowadzenia konwersacji przez ich"specjalistów". Wielokrotnie na zadane im pytania nie odpowiadali albo odpowiadali częściowo. Przykładowo w jednym mailu zadaje 3 pytania, a otrzymuje odpowiedź na 1 pytanie. Następnie wysyłam kolejnego maila z prośbą o odpowiedź na następne 2 pytania i otrzymuje odpowiedź na jedno pytanie. W końcu wysyłam 3 maila aby otrzymać odpowiedź na ostatnie pytanie. To jest skandal i niepoważne traktowanie człowieka!
3)W obu zgłoszeniach widać było opieszałość działań ich serwisu. Statusy zgłoszeń zmieniały się dopiero po moich mailowych interwencjach. Nie dość, że musiałem wymuszać zajęcie się sprawą to jeszcze ich"specjaliści" unikali odpowiedzi, kiedy dany towar został wysłany do serwisu. Okazywało się, że towar leżał przez 2 tygodnie u nichi nic się z nim nie działo.
4)W zgłoszeniu nr 130181 towar został wysłany na błędny adres pomimo tego, że zgłaszałem to wcześniej do nich (telefonicznie + za pośrednictwem tej strony).
5)Nie otrzymałem od nich żadnej rekompensaty za nieprofesjonalne podejście. Padła jedynie propozycja obniżki ceny jakiegoś towaru. Zaproponowałem towar i otrzymałem odpowiedź negatywną i nic w zamian. Tak się nie traktuje klienta.
Reasumując z taką niekompetencją i brakiem profesjonalizmu to się jeszcze nigdy nie spotkałem. Nikomu nie polecę ich usług ze względu na jakość obsługi po sprzedażowej.
Komentarze (1)
najlepsze