Kradziony telefon z Orange - wyjaśnienia operatora
Kilkanaście dni temu przez media przeszła informacja o rzekomej sprzedaży przez Orange Polska kradzionego telefonu Sony Xperia M4 Aqua naszemu klientowi i nieprzyjemnościami związanymi z jego odebr...
PrinceAnon z- #
- #
- #
- #
- 160
- Odpowiedz
Komentarze (160)
najlepsze
Koleś najadł się nerwów, stracił sporo czasu i pieniędzy... Nic innego jak najnowszego smartfona z najwyższej półki dać i grzecznie przeprosić za problemy. Duża firma to dla nich byłoby to jak splunięcie, a i odrobinę twarzy by zachowali.
@SuchyBatman:
Skoro przez ich błąd mu zabrano telefon to ledwie naprawili swój błąd a miał przez nich kupę kłopotów.(Mieliby mu nie dać?).
Że dali lepszy ? Może klient bardziej ceniłby spokój niż ten wymuszony gest.