Agora tonie w długach i prosi o pomoc z zagranicy
Przez wiele lat spółka Agora mogła cieszyć się przychylnością finansową Skarbu Państwa, który wydał setki milionów złotych na reklamę właśnie w tych mediach. Odkąd zmieniła się władza, strumień pieniędzy przestał się sączyć...
MazowszaK z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 31
Komentarze (31)
najlepsze
Co? O.o
a) praktycznie brak kosztów własnych (i tak muszą puścić film)
b) reklama kinowa ma najwyższy współczynnik wskazań spontanicznych i wspomaganych post impact
c) przekaz reklamowy jest nieprzerwany i odbywa się w momencie natęzonej uwagi konsumenta
Przed zakupem Helios najbardziej dochodowe w portfolio agory były internet i ams. Papier i radio generowały straty i generują coraz więcej.
Sytuacja powyborcza, czyli listopad i grudzień 2015 nie ma wpływu na wydatki reklmodawców w Agorze, bo takie rzeczy planuje sie z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem.
Dodatkowo realizując plany ramowe umów reklamowych - pod koniec każdego roku robi się tzw. dopalanie, żeby kwoty z tych umów zrealizować. W praktyce wygląda to tak, że często firmy zakupują powierzchnię reklamową - bez planu marketingowego. Ma to
źródło
Ciekawe czy Stopklatka nie jest dla nich taką próbą 'nauczenia' się tego środowiska i odnalezienia się w nim.
Mądra
Szkoda, że zapomnieli napisać cokolwiek o tym w artykule. Zresztą http://wiadomosci.dziennik.pl/media/artykuly/513557,agora-wyniki-finansowe-gazeta-wyborcza-kino-helios-reklama.html
.
Taaa... biorąc udział w programie skierowanym do 23 państw.
.
A niżej "Wydawca „Gazety Wyborczej” zgarnął od państwowych spółek ponad 17 mln zł"
.