Proszę was o "Wykop efekt".
Proszę Was o "LIKE" na profil społeczności na facebook'u
Vectra - Nie jestem zadowolony z usług Vectra
Cel: Ostrzeżenie przed nieuczciwym dostawcą internetu VECTRA SA, tak aby ten profil pojawiał się w oknie wyszukiwania zaraz obok profilu
VECTRA i na stał się ostrzeżeniem dla potencjalnych klientów:
Część mojej historii znajdziecie poniżej..
Wymieniłem z Vectra SA około 200 maili. Z ich strony zazwyczaj odpowiedz brzmiała "sygnał oraz parametry modemu są prawidłowe":
W tamtym roku dzwoniłem do nich więcej niż 20 razy (niestety nie posiadam pełnej dokumentacji) Konsultanci na infolinii, jak już uda się dodzwonić, są niewykwalifikowani i poza odebraniem telefonu nie mogą zrobić nic. Zdarzają się tacy, którzy przerzucają ponownie do kolejki czekania na "wsparcie techniczne" lub po prostu się rozłączają - jak sobie nie radzą. Nie ma możliwości eskalacji tego typu zachowań. Nikt nic nie wie, kierownik nie ma telefonu, nie ma działu skarg. "Nie będzie niczego"
Pomimo komunikatów o awarii w "moim obszarze", reklamacje zazwyczaj były odrzucane, oczywiście odwołanie do reklamacji Vectra ŻYCZY SOBIE POCZTA TRADYCYJNĄ. Nie ma możliwości przebicia się przez ten cały cyrk.
W akcie desperacji założyłem profil społeczności na Facebooku
Vectra - Nie jestem zadowolony z usług Vectra, o czym poinformowałem nawet specjalistów od ich marketingu (ich maile są u nich na stronie vectra). Pozornie poprawiło to sprawę.. dostałem nawet specjalny adres, na który mogę zgłaszać problemy, co z tego? JA DALEJ ZGŁASZAM A ONI DALEJ NIE NAPRAWIAJĄ!
Dzisiaj po roku czasu nieustanych awarii, problemów, nerwów postanowiłem poprosić o wykop efekt. Cel jest jeden, zebranie wystarczającej ilości "LIKE" aby po wpisaniu w wyszukiwarkę "VECTRA" pojawiła się społeczność
Vectra - Nie jestem zadowolony z usług Vectra. Chcę w ten sposób ostrzec potencjalnych klientów przed nieuczciwym operatorem.
Tutaj jest Historia "moich speed testów" dla mojego wspaniałego łącza 100MBIT VECTRA SA, oczywiście wszystko "po kablu":
Jeśli to Ci nie wystarczy? Zajrzyj na ich profil Facebook
VECTRA większość komentarzy jest negatywnych i tyczą się jakości usług.
Tutaj mały Wykop CSI: Sami pracownicy Vectra starają się odeprzeć tą nawałnice (g..wna) negatywnych komentarzy na ich profilu Facebook'owm. Tutaj Przykład:
Dalej nie Przekonany/Przekonana? Używając najprostszego języka jakiego się da. Właśnie teraz, kiedy to piszę Internet z telefonu działa szybciej niż internet 100mbit Vectra po kablu. Jest tak źle, że strony po prostu się nie ładują (Strata pakietów 10-30%)
@image61ApsC8
Polub profil
Vectra - Nie jestem zadowolony z usług Vectra aby ostrzec innych!
Ale jeśli dalej nie jesteś Przekonany/Przekonana? Tutaj kolejny przykład tego cyrku:
Jesteś ekspertem, który powie, że speedtest.net to nie dowód? Proszę wysycenie interfejsu z 2 serwerów FTP, oczywiście po kablu:
Jesteś jeszcze większym ekspertem i znasz się na DOCSIS? Proszę:
Mam nadzieje że to wszystko wystarczy, aby poprosić o Twój "LIKE", polub profil
Vectra - Nie jestem zadowolony z usług Vectra aby ostrzec innych!
Ja byłem głupi i przedłużyłem z nimi umowę w tamtym roku.. NIE BĄDŹ JAK JA.
Polub profil i ostrzegaj innych!
Vectra - Nie jestem zadowolony z usług Vectra
Jeśli jednak Cię nie przekonałem, daj mi znać chętnie dostarczę testy/dowody(nie osobiste)/ aby zdobyć Twój głos.
FAQ:
Tak wiem:
- "Like" można kupić.. ale nie o to chodzi!
- UKE, może pomóc - ale bardziej zaboli ich ostrzeżenie w mediach społecznościowych.
- Wypowiedzenie umowy? - KARA..
Komentarze (228)
najlepsze
Dlaczego? Mam Vectrę od półtora roku. Były może z 3 awarie które trwały max kilka h.
Mam 100mbit z telewizją za 85pln. Praktycznie zawsze pełna albo prawie pełna prędkość.
Ja jestem zadowolony z usług Vectry.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ciekawostka. W tym samym czasie miałem w Vectrze telefon z darmowymi rozmowami na wszystkie krajowe numery. Ale tylko jeden numer był płatny
Co powiecie na AMA z pracownikiem działu technicznego Vectry?
Pozdrawiam!
1. Vectra jak ma awarię, to potrafi długo się z nią grzebać.
2. Pracownicy Vectry jak nie wiedzą co powiedzieć, to się rozłączają.
Takie są moje doświadczenia z tą "firmą". Polecam z nimi podpisywać umowy na czas nieokreślony. Chyba z 10zł drożej i zamiast 100Mb to jest 50 Mb, ale jak dla mnie, to żadna różnica w zamian za komfort zerwania umowy kiedy chcę.
Chwile temu było 40mbit, znowu jest 2 http://www.speedtest.net/result/5043656978.png
router (linux)
traceroute to vectra.pl (193.200.227.20), 30 hops max, 38 byte packets
1 * * *
2 172.17.147.1 (172.17.147.1) 8.269 ms 7.848 ms
1. Kolega poszedł do punktu obsługi klienta wypowiedzieć umowę. Wziął z automatu numerek z kategorii "wypowiedzenie umowy". Jakież było jego zdziwienie, gdy odkrył, że jego numerek ma "najniższy priorytet" - każdy nowy "interesant", który brał temat rozmowy inny niż "wypowiedzenie umowy" automatycznie wyprzedzał go w kolejce...
[W końcu wziął nowy numerek z innym tematem rozmowy. Jakież było zdziwienie pani w okienku...]
2. Padł mi kiedyś internet. Dzwonię więc na