Dla niecierpliwych: laptop kupiony w lutym 2015 jest jest już 5 raz w serwisie i nie chcą zwrócić mi pieniędzy ani go naprawić :(
w UK od 16 lipca do 14 października 2015 roku byłem praktycznie bez laptopa by był serwisowany 4 razy. W Polsce skorzystałem z prawa rękojmi i laptop poszedł na 5 reklamacje do sklepu a ten wysłał go do Acera i już 6 tydzień się zaczął i dalej nie wiadomo jak sprawa się skończy 5 raz jest już serwisowany i nie potrafią go doprowadzić do stanu zgodnego z umową i nie chcą pieniędzy zwrócić.
Prawie rok temu, 2 lutego 2015 zakupiłem laptopa firmy Acer w sklepie internetowym Satysfakcja za kwotę 2400 zł. Komputer działał bez zarzutu tylko przez kilka miesięcy. Ale do sedna. Pewnego dnia po prostu nie mogłem grać w gry ponieważ fps w grach (typu sc2) nawet na minimalnych ustawieniach spadały do 5-12 fps.
Wiec kontakt ze sklepem, gwarancja i czekamy.
Niestety sklep nie pokrywa kosztów wysyłki za granicę ( w moim wypadku UK) więc ja musiał bym pokryć koszty wysyłki tam i z powrotem oraz czas reklamacji przez pośrednictwo pomiędzy sklepem a acerem by się wydłużył.
Biorąc pod uwagę że obecna reklamacja w sklepie która trwa już 6 tydzień to poprzednie cztery reklamacje w sklepie trwały by pewnie ze 6 miesięcy jak nie dłużej :))
No ale nie ma sensu tracić kilkaset zł na przesyłki i czas na pośrednictwo sklepu z serwisem w Czechach więc laptop leci bezpośrednio do serwisu Acera w UK (door to door za friko)
Problem wg mnie był z kartą graficzną ponieważ na niektórych sterownikach się gra uruchamiała na niektórych nie ale mimo uruchomienia gry dalej 5-12 fps.
- wizyta nr 1. serwis wymienia pytle główna i zapewnia ze wszystko jest ok : )
niestety gry dalej nie działają prawidłowo
- wizyta nr 2 to jakiś cyrk :)) serwis znalazł jeszcze jakaś usterkę i serwis wymienia kartę graficzna.. zwala winę na system operacyjny ( uzywalem w7) ! i co robi ? Instaluje Linuxa na moim laptopie :D przy czym zakładają hasło dostępu i nie podają mi hasla dostepu do mojego laptopa :D więc instaluje windows 7 i co ??
gry dalej nie działają
domagam się zwrotu pieniędzy od Acera bo nie potrafią laptopa doprowadzić do stanu zgodnego z umową, oni proszą o wysłanie laptopa na TESTY xD i podejmą wtedy decyzje.
- wizyta nr 3 - Acer robi testy i zapewniają ze wszystko gra i problem jest ze sterownikami ale problemu naprawić nie umieją.... Odmowa zwrotu pieniędzy i polecają kontakt ze sklepem w celu zwrotu pieniędzy.
dostaje laptopa z powrotem, gry dalej nie działają.
No i chuj wkurwiłem się, zacząłem sam robić testy wydajnościowe i sam musiałem dojść do usterki.
Na początku powodem takiego spadku FPSów i problemami z uruchomieniem się gry były pewnie problemy z płyta główna i karta graficzna ale po 3 wizytach w serwisie Acera nadal był spadek fps a przyczyną nich był... Niedziałający wiatraczek
Wizyta 4 w serwisie Acera - > wymiana wiatraczka
i co ?
gry działają....
Pewnie myślicie ze to koniec nie ? chciałbym...
następnie dysk strasznie zaczął głośno pracować i czytnik SD nie czytał mi kart.
wróciłem do Polski i wysłałem laptopa do sklepu i skorzystałem z prawa rękojmi i żądam zwrotu pieniędzy.
Reklamacja przyjęta:
I co dalej?
No nic. sklep odmawia zwrotu pieniędzy bo to pierwsza reklamacja u nich ( nie ma znaczenia że 5 w ciągu ostatnich kilku miesiącach u acera i jaki sens byłby reklamować u nich poprzednie 4 usterki skoro skoro i tak laptop leci do acera za granicę a ja musiał bym płacić setki zł na przesyłki i tracił czas na pośrednictwo :/ ? ) Sklep wysyła kopiuj wklej paragrafy z ustawy i zapewnia że naprawią laptopa... oh wiat.. wysyła go do serwisu acera do Czech i co? No i nic, po 14 dniach od reklamacji domagam się zwrotu pieniędzy bo nie naprawili go w ustawowym terminie i też odmowa zwrotu pieniędzy... w międzyczasie kupiłem nowego laptopa bo jeśli nie dostane zwrotu pieniędzy to sprawę kieruje do Rzecznika :/ a serwis w chuja sobie leci. Dzwonię po 20 dniach do sklepu i się dowiedziałem tyle że serwis po 20 dniach wymienił OBUDOWĘ laptopa xD czaicie ? wymienili obudowę po 20 dniach serwisowania i sklep (tam dział prawny jakiś się tym zajmuje) też nalega aby acer zwrócił pieniądze i są z nimi w kontakcie codziennie no ale nic się nie dzieje nie dostaje żadnych informacji od ponad tygodnia od sklepu :))
:/
Komentarze (3)
najlepsze