Telewizja umiera? Młode pokolenie więcej czasu spędza w internecie niż...
Tradycyjna telewizja od dłuższego czasu jest coraz częściej krytykowana i trudno dyskutować ze stwierdzeniem, że sama daje kolejne powody ku temu. Jeśli przeciętnego widza nie zdenerwują bloki reklamowe, które łącznie trwają dłużej niż sam przerywany nimi program, to uderza w niego coraz...
a.....7 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 8
- Odpowiedz
Komentarze (8)
najlepsze
Zauważyłem, że ludzie, spędzający dużo czasu przed telewizorem, częściej kupują ciuchy z wyraźnie widoczną marką, kupują tylko popularne marki (Gillette, Milka, Jogobella), słuchają tylko muzyki, która popularyzowana jest przez TV, same mainstreamy.
Dużo częściej na na problemy odpowiadają zdaniem rozpoczynającym się od "Muszę sobie kupić..." . Czuję się w ich otoczeniu jak bym był z
Zatrzymywanie bloku reklamowego gdy zmienimy zakładkę. Jak wrócimy do playera czeto reklama leci od początku.
Odpowiadanie na pytania po bloku reklamowym. Jak ktoś nie