Bywają zakręty gdzie łatwiej wyprzedzić niż na prostej z uwagi na dobrą widoczność. Szczególnie w nocy, kiedy możemy założyć, że brak świateł = pusta droga. W tej sytuacji kierowca nie docenił prędkości pojazdu z naprzeciwka. Być może wyprzedzał całą kolumnę, decyzję podjął zanim samochód z naprzeciwka wyprzedził ciężąrówkę.
Ciężarówki z parzeciwka są dobre, bo mamy pewność, że jej prędkość jest w okolicach 100km/h. Z osobowymi jest gorzej. W nocy trudno ocenić, czy
@InnychNieBylo: To nie był przypadek. Jak ktoś "przypadkiem wyprzedza" i jest to "przypadkiem na zakręcie", to nigdy nie powinien był wsiadać za kierownicę! Cudowny przykład selekcji naturalnej, tym lepszy, że ten kutafon sam zdechł i nikogo nie zabrał ze sobą z prawidłowo jadącego pojazdu.
@Superincomprehensible: chcącemu nie dzieje się krzywda. Kiedyś jechałem z kolegą, który jechał jak idiota. #!$%@?łem go i kazałem jechać normalnie albo chce wysiąść. Pasażer w takim wypadku nie jest bez winy, chyba że niemowa albo porwany.
@gozwei: W niczym kontrola trakcji by mu nie pomogła. Natomiast gdyby zdjął nogę z hamulca, to być może udałoby się auto opanować. W momencie gdy auto wpada w nadsterowność, hamulec oznacza tylko pogorszenie sytuacji (przy podsterowności, delikatna pomoc hamulcem jest wskazana). Powinien skontrować i wcisnąć gaz w podłogę. Wtedy bardzo łatwo jest wyprowadzić nadsterowne auto z przednim napędem, bo przód ciągnie szalejący tył i siłą rzeczy wymusza jego wyprostowanie.
Komentarze (114)
najlepsze
Ciężarówki z parzeciwka są dobre, bo mamy pewność, że jej prędkość jest w okolicach 100km/h. Z osobowymi jest gorzej. W nocy trudno ocenić, czy
prawo jazdy to lewacki przymus, niech kazdy jezdzi jak chce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@majlo1985: I dlatego mam tego człowieczka na czarnej liście. Polecam ( ͡º ͜ʖ͡º)