na płaskim i łatwodostepnym miejscu da się wszystko wykręcić, zależy tylko od długości rury... a jakieś metody, gdzie nie ma podejścia, materiał śruby jest z hartowanej stali...
Poproszę materiał o metodzie jak wykręcić śrubę ukręconą przy próbie odkręcania w wyniku korozji metali np: stalową w stopie aluminium, bo takie filmowe sprawdzają mi się raczej nie często.
@barteklodz: dłubię sobie w silniku subaru teraz(blok teraz do panewek rozbierany), wcześniej kilka silników naprawiałem samemu zupełnie. Pocieszyłeś mnie tymi śrubami głowicy, że taka sprężynka wytrzymuje takie naprężenia.
A co jeśli urwana śruba(śrubka) ma ok 1mm średnicy? Na dodatek jej koniec(zerwany) znajduje się wewnątrz otworu, którego nie mogę uszkodzić? Pytam poważnie (blokada amortyzatora w rowerze)...
@SpalamTo: ciężka sprawa ale zmierzyłbym śrubę, bo 1mm wydaje mi się zbyt małą średnicą(szprycha ma 2 mm) i ew nawiercił małym narzędziem typu dremell wiertłem mniejszym trochę niż śruba. Jesli śruba ma 2.5 mm nawierciłbym ok 1.5 mm otwór i zaostrzoną w ostrosłup szprychą, lekko wbitą w otwór, próbowałbym odkręcić. pod warunkiem, że śruba się urwała a nie ukręciła przy przy kręceniu.
Komentarze (123)
najlepsze
a jakieś metody, gdzie nie ma podejścia, materiał śruby jest z hartowanej stali...
nakrętka + tig lub palnik i wykrętak ewentualnie rozwiercenie i helicoli/tulejka i chemia , np płyn hamulcowy jak jest "miska"
Na dodatek jej koniec(zerwany) znajduje się wewnątrz otworu, którego nie mogę uszkodzić?
Pytam poważnie (blokada amortyzatora w rowerze)...