Hasło widoczne tylko dla daltonistów reklamuje Coca-Colę

W nowej kampanii promującej napój Coca-Cola Life wykorzystano grafikę, w której zostało ukryte hasło. Mogą je jednak odczytać wyłącznie osoby nie rozróżniające kolorów.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 124
- Odpowiedz
Komentarze (124)
najlepsze
źródło: comment_ZA3RemEu5cExZbkDQDtioi91j2v9IOaw.jpg
Pobierzźródło: comment_ajfKUi5TGGA7gVTBEWR93NYkaJDuSyC2.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_lXkcLwoyweUETSS4jI1VycjOfbmgkGyp.jpg
Pobierzźródło: comment_7vYYflCGdLnFuEw6mOJ7ZbnGQ2BKYZ1P.jpg
Pobierzźródło: comment_qKrDHF6iOwmeebu2PxPBZVSa9GoukgMv.jpg
PobierzOsoby z upośledzonym widzeniem barw widzą, rozróżniają mniej kolorów niż te które mają zdrowe oczy.
Jest możliwe zrobienie napisu który widzą zdrowe osoby a te z upośledzonym rozpoznawaniem barw nie. Ale nie jest możliwe zrobienie odwrotnie.
Można ewentualnie zrobić tak, że daltoniści odczytają inny napis niż osoby ze zdrowym wzrokiem ponieważ nie zauważą jakiejś jego części.
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
(╯︵╰,)
(╥﹏╥)
źródło: comment_atijviZER8DIppfyMWZ3g9LpADg2bG8I.jpg
Pobierz- protanopia – zaburzenia w widzeniu barwy czerwonej, nieumiejętność jej rozpoznania, identyfikowanie z barwą zieloną;
-
Daltonizm to wada genetyczna i ślepota na którąś z podstawowych barw.
Ja widzę wyraźnie napis life :) ale nie jestem daltonistą.