Nie tylko babcie autobusowe i urzędnicy, czyli Polska a jakość obsługi.
Jak w tekście. Przepraszam za błędy interpunkcyjne, nie jestem asem w tej pięknej sztuce.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 3
Jak w tekście. Przepraszam za błędy interpunkcyjne, nie jestem asem w tej pięknej sztuce.
Komentarze (3)
najlepsze
-Dobre traktowanie w pracy przez pracodawce i współpracowników
-Pensja za którą jest się w stanie wyżyć nie martwiąc się w pracy z czego zapłacę rachunki itp.
-Stabilne zatrudnienie anie ciągły strach przed zwolnieniami
-I po prostu trzeba lubić swoją prace(jak ktoś nie lubi przebywać z ludźmi to nie powinien pracować z klientami)
a niestety tych elementów w Polsce brakuje i jest
Gdzieś słyszałem/czytałem historię o Japończyku, który przyjechał do Polski. Bardzo się dziwił czemu panie sklepowe się NIE UŚMIECHAJĄ do klientów. Mi już nie chodzi o to, najlepiej będzie kiedy każdy będzie po prostu robił swoje; na takie narzekanie i kłótnie też traci się czas.