Banery nie mogą utrudniać ludziom życia
Niektóre reklamy w internecie wzbudziły zainteresowanie UOKiK. Chodzi m.in. o okienka, których nie można zamknąć, bo nie mają krzyżyka albo chowają się za belką przeglądarki a także te, w których krzyżyk co prawda jest, ale gdy użytkownik chce najechać na niego kursorem, to zaczyna on "uciekać"...
chozydoktorzy z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 13
Komentarze (13)
najlepsze
Sądze że to sprawa właścicela strony jakie tresci umieszcza na niej wtym reklamy. Druga sprawa co oznacza "nadużywanie technicznych środków przekazu informacji" ponieważ interpretacji może być wiele, a dokładnego sprecyzowania brak.
Najgorzej jak otworzysz od razu 15 kart i potem szukaj tej "jedynej".
To po kiego grzyba ten artykuł? Zeby se troche ponarzekac?
To moze ja zrobie pare artukulow typu:
Tusk na razie nie zdecydowal o zawieszeniu kariery politycznej.
Podatki są za wysokie.