Na wstępie przepraszam za dość zdawkowy opis, tym razem nie mam urlopu a co za tym idzie czasu ;)
Kiedy opisywałem ostatnie przygody z Cersanitem reklamacja była już zamknięta.
Równocześnie rozpocząłem korespondencję z działem obsługi, w której wylałem swoje gorzkie żale. Miał być to jednorazowy mail, wskazujący co warto poprawić, aby nie tracili kolejnych klientów.
Sprawa została przekazana do kierownika działu doradczego, który korespondencyjnie wyjaśniał ze mną nieścisłości związane z reklamacją.
Początkowo z oporem, utrzymując linię, że reklamacja została zakończona poprawnie, lecz w miarę podawania przeze mnie kolejnych faktów przyznano mi rację.
Wnioskować można, że przez roszady w składzie osobowym Autoryzowanego Serwisu reklamacja została źle opisana przez serwisanta, dokumentacja nie zawierała danych wskazujących, że wymiary wanny i jej kształt w sposób rażący odbiega od standardu.
Przyznam, że starania firmy Rovese (Cersanit) są godne podziwu. W trakcie wymiany maili przysłano mi deskę wolno opadającą, którą miałem reklamować. Dodatkowo dziś pojawili się serwisanci wymieniając mi cały komplet (wanna, bok i panel meblowy).
Wszystko pięknie pasuje, komplet licuje się.
Dodatkowo dostałem jeszcze ręcznik - przekupstwo, bo przekupstwo, ale podkreśla starania firmy.
Ocenę całości pozostawiam Wam.
Komentarze (49)
najlepsze
Wszystkiego dobrego, mam nadzieję, że teraz woda nie będzie już sciekać do środka..
I na koniec suchar:
Politechnika, wykład z mechaniki płynów. Prowadzący
Chociaż - co kto lubi :)
Jedyny atut cersanita na tle konkurencji to ich śnieżno białe wyroby na tle konkurencji oraz przystępna cena.
Komentarz usunięty przez moderatora