Adin, dwa, tri, czyli Kaszpirowski od strony klienta Netii
Motto: Netia poinformowała, że osiągnęła poziom 525 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tym samym zrealizowane zostały plany, które spółka zakładała na 2009 rok. A jak wygląda realizacja tych planów od strony klienta, o tym właśnie jest ta opowieść.
![tolep](https://wykop.pl/cdn/c3397992/tolep_1CvVyvZWGQ,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 93
Komentarze (93)
najlepsze
Rada dla osób, które narzekają na długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem BOK Netii – należy OKREŚLIĆ TEMAT ROZMOWY, a nie wisieć po prostu w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem.
Na przykład sprawy związane z AKTYWACJAMI załatwiają konsultanci POMOCY TECHNICZNEJ.
Po wybraniu konkretnego tematu na ogół nie czeka się na