Montują to także we fiatach. O ile Mito nie jest jeszcze taka mała, to we fiacie 500 i skompym wygłuszeniu ten silnik to porażka. Dlatego wybrałem stare 4 cykindrowe 1.2 znane z pandy punto itp. Silnik jest cichy i bezobsługowy.
Dwucylindrowe 0,9 bardzo pasuje do Fiata 500- choćby za sam dźwięk. Pytanie tylko, jak będzie wyglądała jego trwałość? Pięćsetki pewnie nie robią więcej, jak 10-15 tys. km, więc jednostka może nie doczekać problemów, ale przecież jest/będzie montowany w większych samochodach. To samo tyczy się np. Renówek, albo Focusa, którego flotowe odmiany pewnie najszybciej powiedzą, jak jest ws. radykalnego downsizingu ( ͡°͜ʖ͡°)
Mam 1.8T 200KM 17 letnie, dobijam do 350tys km przebiegu i silnik chodzi jak nowy. Na dodatek wykorzystuję tę moc bez przerwy, odcinka jest co chwilę. Po prostu lubię taki styl jazdy. Tylko zmieniam turbiny i sprzęgła praktycznie razem z filtrami :)
Jeżeli ktoś uważa (większość tutaj) że 17 lat później silniki o podobnym wysileniu miały by być mniej trwałe to polecam palnąć się w
Komentarze (249)
najlepsze
Mam 1.8T 200KM 17 letnie, dobijam do 350tys km przebiegu i silnik chodzi jak nowy.
Na dodatek wykorzystuję tę moc bez przerwy, odcinka jest co chwilę. Po prostu lubię taki styl jazdy.
Tylko zmieniam turbiny i sprzęgła praktycznie razem z filtrami :)
Jeżeli ktoś uważa (większość tutaj) że 17 lat później silniki o podobnym wysileniu miały by być mniej trwałe to polecam palnąć się w