Po pierwsze - nie jak Barcelona, bo na koszulkach Barcy reklamuje się Qatar Airways i Beko, a wokół boiska jest mnóstwo reklam na bandach. Po drugie - nie jak Barcelona, bo do 2006 roku nie umieszczali reklam na koszulkach w imię pewnej idei czy tradycji, a nie z powodu braku sponsorów. Po trzecie - żenująca sprawa i jeżeli klub nie jest w stanie na siebie zarobić, to powinien zostać rozwiązany, a miasto
@seann: najgorsze jest to, że kompletnie nie wykorzystali potencjału nowego stadionu, EURO 2012, mistrzostwa Polski i walki o europejskie puchary. Na Legii ostatnio było ok. 13 tys. widzów (mieści się 42,7 tys.). 3 lata temu brakowało biletów.
Komentarze (27)
najlepsze
Po drugie - nie jak Barcelona, bo do 2006 roku nie umieszczali reklam na koszulkach w imię pewnej idei czy tradycji, a nie z powodu braku sponsorów.
Po trzecie - żenująca sprawa i jeżeli klub nie jest w stanie na siebie zarobić, to powinien zostać rozwiązany, a miasto
@kha_zix: Do czasu
Do czasu
Do czasu