@adizj: Poziom tych wszystkich Dlaczego Ja, Szkoły, Trudnych Spraw, czyli to co aktualnie gówniarze oglądają w szklanym pudełku. Może w takiej formie w jakiś sposób do nich to trafia.
żenady jak żenady ale filmy te są mega skuteczne jeśli chodzi o rozpowszechnienie. Nie wiem jak z samą walką z dopalaczami, ale ludzie sobie udostępniają te filmy ze względu na ich niską jakość. Czyli odnieśli sukces jeśli chodzi o zasięg ;) Zobacz na ich kanale na inne produkcje i zauważ, że reszta filmów trzyma wyższy poziom.
żenady jak żenady ale filmy te są mega skuteczne jeśli chodzi o rozpowszechnienie. Nie wiem jak z samą walką z dopalaczami, ale ludzie sobie udostępniają te filmy ze względu na ich niską jakość. Czyli odnieśli sukces jeśli chodzi o zasięg ;) Zobacz na ich kanale na inne produkcje i zauważ, że reszta filmów trzyma wyższy poziom.
@uppss: Ale oni nie marnują pieniędzy. Poprzedni spot wszedł na główną z płomieniem i ma prawie milion odsłon w trzy dni. To niezwykła skuteczność jak na rządową kampanię informacyjną.
@ostry_wodorosty: Nie ważne co mówią, ważne żeby mówili. Oczywiście że nie będą tego puszczać w komunikacji, ale ciągłe kręcenie beki jest lepszą promocją niż zrobienie filmu z wielkim przesłaniem. O wiele bardziej prawdopodobne jest że dzieciaki będą to udostępniać i oglądać - pierwsze dwa filmiki weszły z ponad tysiącem wykopów i płomieniem więc cel osiągnięty, za ułamek kosztów.
@ostry_wodorosty: lepszy filmik tego także by nie zmienił. Nie mamy konkretnych liczb więc nie możemy porównać, która metoda byłaby lepsza. Wiral to przynajmniej darmowy marketing
Kiedy byłem mały, mój dziadek strasznie dużo palił, spokojnie wypalał dwie paczki dziennie. W całym domu śmierdziało papierosami. Kiedy miałem 6 lat dziadek umarł na raka płuc. Wtedy powiedziałem sobie, że nie zapalę nigdy w życiu! Trzymałem się w swoim postanowieniu całe gimnazjum, liceum i nadal w nim trwam w dorosłym życiu. W życiu nie miałem w ustach ani jednego papierosa. Ile razy mi proponowali, tak ja zawsze stanowczo odmawiałem, pamiętając o
Miło widzieć, że instytucje państwowe przestają być oderwane od rzeczywistości i robią skuteczne spoty. Nie zatrudniają tam byle kogo. Pierwszy osiągnął prawie milion wyświetleń w trzy dni.
@Damian1998: popularne nie znaczy skuteczne - to się jeszcze okaże bo w telewizji już dawno temu temat wałkowali tyle razy że uniknięcie wiedzy o szkodliwości dopalaczy graniczy z cudem.
Komentarze (196)
najlepsze
Myślenie w stylu polskiego jutubera. Nie kontent
@ostry_wodorosty: lepszy filmik tego także by nie zmienił. Nie mamy konkretnych liczb więc nie możemy porównać, która metoda byłaby lepsza. Wiral to przynajmniej darmowy marketing
https://youtu.be/oZyzumdoqmo
Jak człek po zażyciu - dopalaczy.