@adizj: Poziom tych wszystkich Dlaczego Ja, Szkoły, Trudnych Spraw, czyli to co aktualnie gówniarze oglądają w szklanym pudełku. Może w takiej formie w jakiś sposób do nich to trafia.
żenady jak żenady ale filmy te są mega skuteczne jeśli chodzi o rozpowszechnienie. Nie wiem jak z samą walką z dopalaczami, ale ludzie sobie udostępniają te filmy ze względu na ich niską jakość. Czyli odnieśli sukces jeśli chodzi o zasięg ;) Zobacz na ich kanale na inne produkcje i zauważ, że reszta filmów trzyma wyższy poziom.
żenady jak żenady ale filmy te są mega skuteczne jeśli chodzi o rozpowszechnienie. Nie wiem jak z samą walką z dopalaczami, ale ludzie sobie udostępniają te filmy ze względu na ich niską jakość. Czyli odnieśli sukces jeśli chodzi o zasięg ;) Zobacz na ich kanale na inne produkcje i zauważ, że reszta filmów trzyma wyższy poziom.
@uppss: Ale oni nie marnują pieniędzy. Poprzedni spot wszedł na główną z płomieniem i ma prawie milion odsłon w trzy dni. To niezwykła skuteczność jak na rządową kampanię informacyjną.
@ostry_wodorosty: Nie ważne co mówią, ważne żeby mówili. Oczywiście że nie będą tego puszczać w komunikacji, ale ciągłe kręcenie beki jest lepszą promocją niż zrobienie filmu z wielkim przesłaniem. O wiele bardziej prawdopodobne jest że dzieciaki będą to udostępniać i oglądać - pierwsze dwa filmiki weszły z ponad tysiącem wykopów i płomieniem więc cel osiągnięty, za ułamek kosztów.
@ostry_wodorosty: lepszy filmik tego także by nie zmienił. Nie mamy konkretnych liczb więc nie możemy porównać, która metoda byłaby lepsza. Wiral to przynajmniej darmowy marketing
Komentarze (196)
najlepsze
Myślenie w stylu polskiego jutubera. Nie kontent
@ostry_wodorosty: lepszy filmik tego także by nie zmienił. Nie mamy konkretnych liczb więc nie możemy porównać, która metoda byłaby lepsza. Wiral to przynajmniej darmowy marketing