No Man’s Sky - oto nowy gameplay wyjaśniający charakter produkcji
Proceduralne generowanie się planet, różnych broni i statków kosmicznych oraz ich niezliczone możliwe warianty, proste wydobycie zasobów i intuicyjny, minimalistyczny interfejs gracza. Coś pięknego! Wideo w newsie z komentarzem pochodzi z IGN. "The most open game of all time"
Conowegopl z- #
- #
- #
- #
- #
- 86
- Odpowiedz
Komentarze (86)
najlepsze
Proceduralne, czyli generowane za pomocą jakiegoś algorytmu. Potocznie mówi się, że generowane są losowo, ale to nie prawda, ponieważ generowaniem zawsze steruje jakaś zależność. Krótko mówiąc planety nie są przygotowanymi przez grafików modelami, ale powstają wg "przepisu".
"no mans sky? ee no obejrzalem minute z tego gameplaya. juz wiem wszystko o grze. tylko chodzi sie i lata. zmarnowany potencjał"
"wiedzmin? NAJLEPSZA GRA POLAN STRONK HHE LAMBERT HEHE LAMBERT TY CHUJU XD"
Śmiem twierdzić, że nawet prawdziwie losowa liczba nie jest losowa ponieważ zawsze coś zależy od czegoś... Ale tutaj z informatyki przechodzimy już do filozofii. To chyba za dużo jak na 6.30 rano i portal ze śmiesznymi obrazkami :)
teraz co do filozofii: człowiek ma wolną wolę; nie uzależnioną od wyliczeń i bramek XOR generatora pseudo..
może człowiek, wielu ludzi wejść w danym momencie online, mogą tez nie wejść/offline; mogą o różnej porze, kiedy im się zachce; można statystycznie próbować przewidzieć w jakich porach
@Mordochlap: przeciez tworcy world of tanks juz oglosili ze robia reboota