Witajcie, z cyklu gorzkie żale... Media Expert i jego profesjonalna obsługa klienta.
Sklep w Bolesławcu. Dziś przed południem stwierdziłem, że kupię sobie konsolkę - zwłaszcza, że weszła promocja z Wiedźminem 3.
//www.mediaexpert.pl/konsole-stacjonarne/konsola-sony-playstation-4-500gb-gra-minecraft-wiedzmin-3,id-397437
Poszedłem do sklepu i złapałem oklejone plakatem Wiedźmina i Minecrafta pudło. Przy kasie poprosiłem o rozpakowanie, czy produkt jest kompletny. Co się okazało? Nie było ani gier, ani nawet kodów do pobrania. NIC, goła konsola! Zaproponowałem polubownie, by uzupełniła brak grami z pułki, na co dowiedziałem się, że będę musiał za nie dodatkowo zapłacić! Przypomnienie, że zgodnie z prawem mają mi oferowany produkt sprzedać w dokładnie takiej formie usłyszałem aroganckie "To ja Panu nie sprzedam tej konsoli!"
Zagłosowałem portfelem i kupiłem u konkurencji, tam zawartość pudełka się zgadzała...
Innymi słowy - kupujecie konsolę? sprawdźcie karton zanim zapłacicie!
Komentarze (17)
najlepsze
ZA WASZE NACHALNE REKLAMY NIC NIE KUPIMY U WAS CHAMY !
Pracuję w branży. Dla sieci najlepszym wyjściem jest zawsze zamówienie dla klienta tego co zostało zareklamowane na później, jeżeli nie jest możliwe do sprzedaży w danym momencie. Najbardziej powszechną przyczyną jest to że towar mógł się skończyć, co się zdarza, a ekspozycja może być już niestety nieaktualna. Należy brać pod uwagę również to że nie wszystko zmieści się w sklepie na hali i w magazynach. Niestety bywa też tak że cena
To nie Mediaexpert odpowiada za zawartość pudełka, nie oni to pakują .. dostałeś normalną odpowiedź.
Po za tym #!$%@?ć Mendaexpert i Lisowską niech ich piekło pochłonie!