Ciekawe co mówił kapitan Wrona przy swoim lądowaniu bez podwozia. Jak słyszałem od ludzi znających się na lotnictwie to był prawdziwy majstersztyk. Edit: rozmowa Kapitana Wrony
@nielubienic: "Najśmieszniejsze" w całej tej historii jest to że brak wysunięcia podwozia był spowodowany wybitym bezpiecznikiem, czego załoga nie zauważyła (nie wiedzieli o tym z powodu braku przeszkolenia lub poprostu z racji stresu nie pomyśleli o tym). Po podniesieniu samolotu i wciśnięciu bezpiecznika podwozie wysunęło się. Co nie zmienia faktu że wylądować awaryjnie też trzeba umieć, też jest to sztuką.
@RudeBoy: kolega chyba tym bardziej nie wie co dzwoni, bo akurat @IIGuardianII ma racje. Po wciśnięciu bezpiecznika podwozie wypadlo grawitacyjnie, a samolot poszedl na żyletki.
Ostatnio dość sporo naczytałem sie na ten temat i co mnie zaskoczyło to że większość katastrof jest spowodowana błędem pilota/ów. Tak więc jak twój samolot sie rozpada #!$%@? pilota ( ͡°͜ʖ͡°)
Z prezentowanych na filmiku to chyba Air Florida, Flight 90 w którym piloci popisali sie typową ignorancją i amatorszczyznom. Było bardzo zimno, a piloci nie załączyli systemów odladzających (szczególnie
@Bialy88: @Bialy88 No właśnie to oglądałem, zaczynałem od 13 sezonu i tak przy 7 odcinku zorientowałem sie ze na razie wszyscy ginęli z winy pilotów ( ͡°ʖ̯͡°) dopiero ostatnie odcinki miały wypadki z przyczyn technicznych/pogodowych. Co można uznać z przypadek gdyby nie to że w 14 sezonie to samo :D
Mnie dość zaskoczył odcinek gdzie Rosyjscy piloci pracujący dla CrossAir (Szwajcaria) rozbili samolot dlatego że
@masterofkierownica: To ja pamiętam też jeszcze jeden, wyjątkowo głupi przypadek.
Jak wiadomo, samoloty biorą tyle paliwa, ile jest potrzebne na dolecenie + trochę zapasu w razie czego, ale żeby nie lądować z pełnymi zbiornikami bo to niebezpieczne. Samolot po jakimś remoncie, pilot małego samolotu pasażerskiego musi podpisać protokół tankowania, bo taka jest procedura, że musi to sprawdzić i wiedzieć że ma zatankowane tyle a tyle paliwa. No ale dokumentów obsługa nie
Tutaj cały zapis rozmów załogi i wizualizacja lotu a następnie swobodnego spadku w korkociągu w wyniku utracenia siły nośnej na wysokości 11 km: https://www.youtube.com/watch?v=pyBsyYnBcJM
Komentarze (212)
najlepsze
Edit: rozmowa Kapitana Wrony
Tutaj staty dla zainteresowanych -> http://www.planecrashinfo.com/cause.htm
Z prezentowanych na filmiku to chyba Air Florida, Flight 90 w którym piloci popisali sie typową ignorancją i amatorszczyznom.
Było bardzo zimno, a piloci nie załączyli systemów odladzających (szczególnie
Co można uznać z przypadek gdyby nie to że w 14 sezonie to samo :D
Mnie dość zaskoczył odcinek gdzie Rosyjscy piloci pracujący dla CrossAir (Szwajcaria) rozbili samolot dlatego że
Jak wiadomo, samoloty biorą tyle paliwa, ile jest potrzebne na dolecenie + trochę zapasu w razie czego, ale żeby nie lądować z pełnymi zbiornikami bo to niebezpieczne.
Samolot po jakimś remoncie, pilot małego samolotu pasażerskiego musi podpisać protokół tankowania, bo taka jest procedura, że musi to sprawdzić i wiedzieć że ma zatankowane tyle a tyle paliwa. No ale dokumentów obsługa nie
Tak było, prawda? @faktytvn
Tutaj cały zapis rozmów załogi i wizualizacja lotu a następnie swobodnego spadku w korkociągu w wyniku utracenia siły nośnej na wysokości 11 km:
https://www.youtube.com/watch?v=pyBsyYnBcJM
Transkrypt:
http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/3022368/
Opis zdarzenia:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Pulkovo_612