RTV Euro AGD: podejście do klienta w iście europejskim stylu
Czy można ufać sprzedawcy, poznasz ostatecznie po tym jak traktuje klienta, który ma problem z towarem bądź usługą. RTV Euro AGD i iście europejski, jeśli nie światowy poziom obsługi klienta. Podaj dalej!
PCichocki z- #
- #
- #
- 16
- Odpowiedz
Komentarze (16)
najlepsze
I te ich ubezpieczenia od gówna i przedłużanie gwarancji, która ma tak zbudowany "regulamin", że zmienia g---o ale dopłaca się +10%....
Po tym jak coś się u nich kupi przestają być zainteresowani czymkolwiek.
I te systemy punktowe dla sprzedawców gdzie wciskają Ci najgorsze co jest bo ma najwięcej punktów dla nich
i nagle sklep ma zaplecze w jaskini lub porcie a pracownicy chodzą w nim w kaloszach :)
A sklep bezczelnie chce mieć sprawę załatwioną i nie interesuje go co zrobił serwis bo to inna firma.