Giacomo Conti: kolejni janusze marketingu internetowego
Z cyklu „Detektyw Vintage przedstawia”: DŻIAKOMO, ŹLE TO ROBICIE. Zmieniane imiona, adres mailowy miały zacierać ślady, ale ktoś chyba zapomniał, że zostaje jeszcze numer IP - czyli Mr Vintage opisuje, jak pracownicy tej marki szkalowali na jego blogu produkty konkurencji i promowali swoją tandetę.
mistejk z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 1
Komentarze (1)
najlepsze
Z cyklu „Detektyw Vintage przedstawia”: DŻIAKOMO, ŹLE TO ROBICIE.
Od kilku tygodni na moim blogu zaczęły się pojawiać komentarze w których niby przypadkowo pojawiała się marka Giacomo Conti. Kilka lat temu próbowali nawiązać ze mną współpracę, ale odmówiłem po dokładnym obejrzeniu i przymierzeniu kilkudziesięciu sztuk ubrań z ich kolekcji (staram się nie skreślać z góry żadnej marki). Odpisałem im wtedy tak (mail z 2013 roku):
Wczoraj wszystko obejrzałem, część przymierzyłem