nikatowa wpadka z cyklu “co się dzieje u nas za kulisami”. Konsultant zapomniał zakończyć rozmowę przy okazji wylewając swoje żale. Posłuchaj do końca.
O boże! Ludzie bluźnią w pracy!? To nie... Nie! To się nie dzieje naprawdę! Idę an hero z tego powodu... Serio... Głupi czepianie się kogoś kto ma ch#$ową pracę i sobie bluzgnie z tego powodu...
Ludzie przejrzycie na oczy. W CC pracują ludzie, którzy tak naprawdę mają w dupie klienta, ale są mili bo czuwa monitoring podsłuch$%ący rozmowy. CC operatorów telefonicznych często zatrudniają ludzi poprzez firmy zewnętrzne gdzie średnia płata wynosi około 900zł. Za takie pieniądze, ciężko wymagać od pracownika empatycznego podejścia do klienta. Pracownik ma jako zadania wykonać plan i to go motywuje. Klientów ma się w 4 literach. Jeżeli jest jakaś nieoficjalna technika wciśnięcia kitu
Ee tam. normalka w stresujacej pracy- aby byc milym dla klienta trzeba czasami sie wyladowac poza wizja. Pensja konsultanta jest tak nedzna, ze pewnie co miesiac widzac wplyw na konto klnie przez 10 minut.
Komentarze (12)
najlepsze