Sprawa chyba prosta, tir jest bardzo blisko granicy przyczepności i te parę kilowatów dostarczonych po sznurku od subaru z napędem na wszystkie koła przełamuje bilans i ciężarówka rusza do przodu.
@Ksebki: Dokładnie. Za czasów jak pracowałem na magazynie kurierskim to tir utknął podczas odjazdu spod rampy. Męczył się kilka minut i w końcu ktoś rzucił pomysł żeby go pchnąć bo zakopany nie był, a miał tylko trochę lodu pod kołami i wyżłobił mały dołek od kręcenia. Bez większego entuzjazmu wyleciało nas ~25 osób, pchnęliśmy go i ruszył:) Śmiesznie to wyglądało, ale pomogło, widać niewiele mu brakował:)
@Neurotok: nie rozumiem co ludzie maja, że szukają tylko "nie bitych". Raz, że dobrze naprawione będzie normalnie jeździć, dwa, że jest to auto którym nie jeździ dziadek do kościoła w niedziele.
@mechagodzilla: Znawcy wiedzą lepiej. Nawet wysokość linki do holowania ma znaczenie w takich testach, no ale cóż. Był test LAND ROVER vs amerykański 6 litrowy chyba ford, land rover wygrał. Dociążony był, bo linka była inaczej położona. 4x4 subaru > quatro od sraudi.
Komentarze (62)
najlepsze