Muszę opisać swoją dotychczasową przygodę, ponieważ od 19 dni nie mogę się dostać do bankowości internetowej, chociaż sprawa wydaje się prosta - numer telefonu na który wysyłane są kody autoryzacyjne jest w systemie inny niz powinien być, a to jak prowadzona jest obsługa pozostawia wiele do życzenia.
tl;dr
Getin leci ze mną w kulki - nie potrafią (albo nie chcą) od 15 dni zmienić numeru kontaktowego w systemie, który w umowie jest poprawny
miałem openonline (korzystałem i miałem poprawny numer w systemie) i getinonline (od dawna nie korzystałem i nie wiem co tam sie działo), a po połączeniu kazali mi sie logować loginem i hasłem z getinonline
11.11 - połączenie bankowości i system zaczyna działać:
loguję się i sms do potwierdzenia umowy i zgody reklamacyjnej nie przychodzi
*dzwonię na infolinię i po połączeniu (45min czekania) tłumaczę o co chodzi i Pani przełacza mnie do zalogowania do bankowości telefonicznej, nastepuje *pyk i tyle było z połączenia (czekałem jak debil 15 min że może coś się jeszcze stanie :) )
*dzwonię drugi raz (również 45 min czekania), tym razem cwany najpierw loguję sie do bankowości internetowej a potem czekam na połączenie z konsultantem, połączyło mnie i po wstępnej weryfikacji Maciej mówi że mnie przełączy do zalogowania, na co ja odpowiadam iż jestem już zalogowany i prosze mnie nie przełaczac bo nie dam się tak łatwo zbyć jak poprzednio, cos tam pomamrotał i 'sprawdził' i już nie musiałem się logować i przechodzimy do sprawy:
sms nie przychodzi do autoryzacji ale przy zgodach marketingowych wyświetla się inny numer niż ten poprawny, ALE w umowie jest poprawny. Gość jakieś tam zgłoszenie wysłał i koniec. Nic nie wiedział kiedy i jak i co.
*piszę maila z prośbą o kontakt kogoś ogarniętego ...
12.11 - kolejny raz dzwonię żeby zapytać co i jak (30 min czekania), pan Rafał nic nie wie, numer w systemie jest poprawny, wysyła zgłoszenie, ktoś oddzwoni
*dostaję mailową odpowiedź że był kontakt telefoniczny z konsultantem więc uważają za załatwione
*piszę znowu maila z prośbą o kontakt z osobą która potrafi coś załatwić bo nic nie jest załatwione
13.11 - znowu dzwonię ja. Karol składa zgłoszenie do działu technicznego. Ktoś zadzwoni.
17.11 dostaję maila, że aż zacytuję:
"Uprzejmie informuję, że opisana przez Pana sprawa została szczegółowo zweryfikowana. Obecnie odpowiednia jednostka Banku zakończyła prace mające na celu wyeliminowanie tej sytuacji.
Autoryzacyjne kody sms w dniu dzisiejszym powinny do Pana docierać bez problemu."
* znowu dzwonię. Rafał wydaje się ogarnięty, mówi że ciekawy przypadek, wysyła mi hasło do bankowości telefonicznej, które o dziwo dochodzi, wiec już zupełny WTF składamy PRIORYTETOWE zgłoszenie do działu technicznego i ktoś sie odezwie, oczywiście na temat maila że wszystko miało działac nic nie wiadomo
20.11 dzwonię i mówię Joannie że 17.11 było zgłoszenie i pytam co z nim się stało - brak odpowiedzi. składamy super ultra priorytetowe zgłoszenie i ktoś się będzie kontaktował
*piszę kolejnego maila (do tej pory brak odpowiedzi) że nikt sie ze mną nie kontaktuje a zgłoszeń było już sporo
*wieczorem ~22 próbuję się zalogować (któraś tam z koleinych prób) i widzę że dodali takie info:
"UWAGA! Wysłaliśmy kod SMS nr:x na numer telefonu: xxx xxx xxx" i widzę że to ten zły numer, który od 11.11 (9 dni) chcę zmienić, więc piszę drugiego maila że to jakiś absurd i żeby w końcu się ze mną jakiś ogarnięty ktoś, kto to załatwi skontaktował
21.11 - tak, znowu dzwonię ja. Monika mówi że koleżanka złożyła zgłoszenie i proszę czekać jeszcze kilka dni, coś tam niby dopisze że będzie szybciej i standardowo ktoś się skontaktuje
24.11 nic się nie dzieje więc napisałem rano maila do rzecznika klienta getinbanku, że tyle było obietnic skontaktowania sie ze mną, nic od tylu dni nie jest załatwione i już nie wiem co mam zrobić :(, dostałem szybko odpowiedź, że sprawa jest przekazana do priorytetowego zajęcia się
i teraz zaczyna się część, w co ciężko mi uwierzyć:
18:49 dzwoni telefon, podnoszę i patrzę na numer 32 604-90-00 i się rozłączył (1-2 sekundy, nie zdążyłem przesunąć palcem żeby odebrać)
sprawdzam w googlach numer i faktycznie getin
oddzwonić się nie da, bo automat odrzuca połączenie
25.11
byłem przygotowany że po 18 znowu zadzwoni (znajomy pracował na infolinii) i telefon obok klawiatury żeby szybko odebrać
18:49 dzwoni, podnoszę telefon i się rozłacza w przeciągu sekundy, więc dzwonię na infolinię i proszę zeby ten ktoś dał mi szansę odebrać jak już dzwoni (Katarzyna sprawdziła ten numer, potwierdziła że od nich i że napisze do tego kogoś żeby się skontaktował) ale nikt już nie dzwonił
26.11
zapomniałem po nocy wyłączyć tryb samolotowy, zorientowałem się dopiero koło 9:30 i przychodzi SMS że nieodebrane od 32 604-90-00 z godziny 9:07. NO NIEMOŻLIWE !
poczekałem do 11, napisałem do rzecznika, że to jest jakaś komedia i czy przypadkiem ten numer nie nabija tylko połączenia a faktycznie robi mnie w konia ...
ps1. nawet nie chcę myśleć co by było gdybym musiał wykonać jakieś przelewy
ps2. adblokiem można 'zniknąć' okno i przynajmniej dostałem się do lokat (nie trzeba kodu żeby przenosić między ofertami), więc przynajmniej na lokatach nie jestem stratny
może też ktoś dalej ma przejścia? albo udało się coś załatwić?
wiem na pewno że trzeba USUNĄĆ KONTO!
Komentarze (6)
najlepsze
DZIEKI WYKOP! (niesamowity zbieg okoliczności)
mimo wszystko uważam że i tak jedyna opcja to zabranie pieniędzy i usuniecie konta u nich !
http://prnews.pl/hydepark/problem-z-logowaniem-do-getin-banku-zaktualizuj-dane-6550063