Przechodziłem już przez morele.net i zniesławiony ram.net.pl, ale agito.pl przez 7 lat jeszcze mnie nie zawiodło, a jestem na tyle wybrednym klientem, że przerzucę się w mgnieniu oka do innego sklepu jak tylko coś spieprzą.
@grzegorz-andreew-czech: luz. twój TV ma taką wadę, że nie można oglądać 3d. Powołaj się na to i zażądaj naprawy (czyli doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez dosłanie okularów). Pamiętaj, że do 6mc ciężar dowodu po stronie sprzedawcy.
@paulerik: Oczywiście mogłem przez pierwszych 10 dni. Chyba teraz już nieco za późno. Liczyłem na to, że sprzedawca profesjonalnie podejdzie do sprawy. Myliłem się. Nie wiem jakie środki mogę jeszcze zastosować, żeby dosłano mi sprzęt - dodam jeszcze, że takie okularki to oni mają w stałej sprzedaży w sklepie internetowym.
Komentarze (7)
najlepsze
ale do rzeczy...
I juz tutaj sie nasuwa pytanie, czy to aby nie konkurencja chce oczernić Agito....
Sam tekst, bez zdjec TV , zadnych udekumentowanych dowodów ze takie cos miało miejsce.....
Kupuje w tym sklepie od dawna i nie bylo jeszcze zadnych problemów z nimi
Załacz protokół i inne rzeczy zeby uwiarygodnić to co piszesz....
W końcu masz w domu filmy i gry 3D, z których nie możesz korzystać...