co jak co ale akurat serwis Della naprawde trzyma najlepszy poziom. Przekona sie ten kto kiedykolwiek skorzystal z ich Pro Supportu i gwarancji Next Business Day
@nynor: dlatego też o ile cenię sobie produkty Apple, ich prostotę oraz idiotoodoroność i mam ich sporo w domu o tyle NIGDY nie wziąłbym nawet jednej sztuki do mojej firmy. Tu króluje Dell i zasłużył sobie na to przez wiele lat.
Nie znam firmy typu Dell, HP, ASUS, Samsung, która miałaby w Polsce serwis na poziomie.
W Polsce jeśli mam problem z telefonem, muszę oddać go na przynajmniej tydzień do serwisu lub pojechać do najbliższego salonu w cywilizowanym kraju (dla mnie to Praga lub Berlin) i wymienią mi na nowy model w 5 minut. Tak samo z komputerem, czyli tego samego dnia wymiana/naprawa, a nie czekanie tygodnia bez narzędzia pracy.
@ADSSADFDFS: Na zachodzie producenci mogą mieć swoje serwisy prężnie działające, a u nas jak zwykle szuwary. Nie twierdzę że chociażby w Niemczech każdy większy producent oferuje świetny serwis, ale sprawdzałem już to kilka lat temu i efekt był znacznie lepszy niż niestety u nas
@ADSSADFDFS: Tylko dlaczego jest to problem użytkownika? To producent powinien zadbać o porządny serwis. Z mojego doświadczenia wiem, że zanim nie zadzwonię z pyskiem do pracownika na supporcie w Stanach, to mogę się bujać w certyfikowanym serwisie. Po czterech dniach zadzwoniłem w zeszłym tygodniu i przedstawiłem stanowczym tonem jak wygląda moja naprawa w Polsce. Następnego dnia miałem już sprzęt do odbioru, który został wymieniony na nowy, choć dzień wcześniej serwis w
Polski serwis Della w tej chwili to marny "podwykon", mizerne wspomnienie po tym co było parę lat temu.
Albo masz szczęście i trafisz na ostatnich prawdziwych inżynierów, których jest kilkunastu na całą Polskę, albo na magazyniera wziętego z łapanki bo nie ma komu dziś jeździć na zlecenia.
@ADSSADFDFS: tak ale w Dell przez ostatnie lata oferowali NBD i naprawę u klienta. Naprawdę nieźle to działało. Jak siadła stacja robocza za 20 tys. to na wszelki wypadek przyjeżdzali z zapasową maszyną. Niestety zaczyna być jak u konkurencji i jest to równanie w dół.
@krokietPL: dla mnie sytuacja jest o tyle bzdurna, że właśnie jakością serwisu zdobyli miejsce w wielu MŚP w Polsce. Łaska pańska na pstrym koniu jeździ i przy wymianie sprzętu na nowy w firmie będzie w takim układzie HP lub Lenovo. O ile w domu 300-500 PLN ma znaczenie o tyle w firmie już mniejsze...
Kupiłem laptopa Dell G5 Inspirion w lutym tego roku. Po kilku miesiącach zaczął zwalniać zawieszać się itd. Mam usługę door to door. Zadzwoniłem pełen nadziei że mi pomogą. Odpowiedzią było że mam zrobić sobie sam reinstalację systemu Windows. Zrobiłem było jeszcze gorzej. Zadzwoniłem kolejny raz. Przyjechał technik wymienił wszystko że srodka, jak się okazuje firma Dell wymienia części na części regenerowane. Technik pojechał i po kilku minutach komputer się wyłączył. Zgłosiłem przyjechali
Zero problemów, miałem dysk do wymiany, kontakt przez e-mail, na następny dzień był u mnie w domu serwisant, wymienił dysk w pół godzinki i tyle byłem "bez laptopa". Jeśli ktoś narzeka na serwis della to chyba tylko pozostaje mu zrobienie swojego własnego laptopa i serwisowanie go.
Durny jestes. Pracowalem na wsparciu technicznym polskich klientow jeszcze na slowacji i wiem jak to wyglada. Dell ma najlepszy obecnie na rynku serwis.
Komentarze (32)
najlepsze
źródło: comment_l3JMdpI5AAP6fxA68NCXYMc7FQfWhlRI.jpg
PobierzW Polsce jeśli mam problem z telefonem, muszę oddać go na przynajmniej tydzień do serwisu lub pojechać do najbliższego salonu w cywilizowanym kraju (dla mnie to Praga lub Berlin) i wymienią mi na nowy model w 5 minut. Tak samo z komputerem, czyli tego samego dnia wymiana/naprawa, a nie czekanie tygodnia bez narzędzia pracy.
Albo masz szczęście i trafisz na ostatnich prawdziwych inżynierów, których jest kilkunastu na całą Polskę, albo na magazyniera wziętego z łapanki bo nie ma komu dziś jeździć na zlecenia.