Dlaczego arenowe shootery mogą nigdy nie wrócić
![Dlaczego arenowe shootery mogą nigdy nie wrócić](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_eYVcPuKS0jz5qpRmUggaQ4pV2cG8oh7h,w300h194.jpg)
Spojrzenie na to dlaczego arenowe shootery takie jak Quake 3 i Unreal Torunament się kończyły oraz dlaczego Hi-Rez nie udało się gatunku wskrzesić przy okazji Tribes Ascend. Oraz dlaczego Epic wygrało wojnę.
- #
- #
- #
- 7
Komentarze (7)
najlepsze
To jest rzecz konieczna. Inaczej gry nie ruszą do przodu. Problem jest taki, że koszty gier dobiły do ściany. Jak ktoś chce zrobić lepszą grę, to się po prostu nie opłaci. Granicą nie są możliwości sprzętu, tylko możliwości przerobowe twórców.
Z drugiej strony tysiące ludzi rozwija gry za darmo. To trzeba zgrać.
Jak dla
Moja diagnoza jest nieco inna. Po prostu wychodzą z mody podobnie jak wyszły np. platformówki, przygotówki i symulatory lotnicze oraz okrętowe.