Reklamacja laptopa Lenovo w X-Kom - wrócił uszkodzony
Reklamacja notebooka z tytułu niezgodności towaru z umową została odrzucona - wszystko jest winą użytkownika - zawiasy chyba wg nich nie służą do używania. Laptop wraca z uszkodzeniem mechanicznym - to też moja wina, bo nie wykonałem przeglądu przy odbiorze. tl;dr na dole wpisu
- #
- #
- #
- 295
Komentarze (295)
najlepsze
Upatrzyłem sobie laptopa i miałem na początku tygodnia u was zamówić. Skoro jednak tak traktujecie klientów, to moje 8k pln pójdzie do innej firmy.
P.S. Kiedy w końcu firmy w naszym pięknym kraju zauważą, że na takich drobnych oszczędnościach (krętactwach) traci się w konsekwencji znacznie więcej?
jesteśmy dzikim zachodem i trzeba z tym walczyć każdym dostępnym sposobem
sam byłem wielokrotnie poszkodowany przez firmy odrzucające reklamacje z automatu (klasyczna wymówka uszkodzenie mechaniczne)
oszuści stanowią mniejszość i nie należy z automatu traktować normalnych ludzi jak złodzieji
Zawiasy - wada projektowa, sprzedawca w takich sytuacjach często się wykłóca.
Ale śrubka? To już ordynarna bezczelność sprzedawcy. Nawet nie powinien się zastanawiać tylko brać laptopa z powrotem i przepraszać klienta za wtopę.
I nie mam z tym żadnych problemów. Ale LENOVO to zło najgorsze. Mają gówniany serwis i gówniany sprzęt.
Teraz nie kupię nawet podkładki pod mysz pod marką Lenovo.
Antyreklama dla Google: nie kupuj Lenovo bo to gówno
Po ponad tygodniu od pierwszego telefonu
Reklamowałem dwa laptopy i tablet (wszystko Lenovo)
Laptopy zareklamowane w Lenovo ... zgłoszenie na maila, wydruk kartki, koszt przesyłki po stronie Lenovo. W obu przypadkach wróciły z Essen do 2 tygodni.
Tablet reklamowany przez sklep 12.08.2014 (euro rtv) ... do dziś nie powrócił.
Natomiast co do samego X-komu ... jak na razie chwalę. Zakupiłem u nich dla siebie dwa laptopy Samsunga i jak
Po paru dniach użytkowania zauważyłem kilka problemów:
- dziwne piszczenie dobiegające z lapka przy "operacjach graficznych" typu, gry, filmy, a nawet scrollowanie (oczywiście nie sposób było to sprawdzić w sklepie na nie skonfigurowanym Windowsie),
- plamka na matrycy widoczna głównie na białym tle (też raczej trudne do
Użytkuje Della E6420 już 3 lata, służbowego :). Sprzęt chodzi praktycznie 24 godziny na dobę. Hibernowany jest na czas przejazdu do roboty i powrót. Jeździ zawsze w bagażniku samochodu, bo taki mam przesąd :). Co mu się jedynie dzieje, to zaczęła się odklejać gumka przy zewnętrznej obudowie ekranu, jak sie zirytuję, to ją oderwę. I tak nie ma wpływu na działanie. Wcześniej miałem przez 4 lata D630, jedyna awaria,
@dzidziaka: Delle mają jedną wadę - 90% jest po prostu brzydka. Jakieś kiczowate pomarańczowe wstawki, ramki grube jak kciuki Pudziana i te kształty mydelniczki normalnie już się bałem że czerpią inspiracje z alienware . Da się nimi dzieci straszyć. Nie wiem kto zatrudnił tam tych parchów projektantów ale ja przez większość czasu miałem za to uraz do della. Zamiast zostawić stary "surowy" design ibm/hp/dell to odpieprzają jakieś kokodżambo. Po
Z tym że laptop jest ciężki i duży, ale ma mnóstwo wejsc USB i innych :D
Z laptopami Lenovo ogólnie w polsce jest problem bo najbliższy serwis jest w niemczech; miałem podobną sytuacje w X-Komie tylko zakończenie róźniła się zdecydowanie ;)
Laptopa (g500s) oddałem do serwisu 18 lipca z popsutą matrycą; poinformowali mnie że będę czekać około 3-4 tygodni. Po upływie miesiaca zadnego odzewu ani od strony serwisu ani od x-kom'a; już wtedy konsultant w x-komie zaproponował mi rabat na następne zakupy w sklepie. Minęło 5 tygodni
Komentarz usunięty przez moderatora
Mianowicie ponad rok temu zakupiłem laptop MSI GX60 w sklepie x-kom. Od początku zawieszał się notorycznie co zgłosiłem kilka dni po zakupie. Pracownik sklepu najpierw w ogóle nie chciał przyjąć laptopa sugerując wysyłkę do producenta. Dopiero po interwencji drugiego sprzedawcy przyjął reklamacje. Zostałem jednocześnie poinformowany, że zamówiono mi nową sztukę którą otrzymam po stwierdzeniu usterki. Prosiłem o szybki kontakt w przypadku zakończenia