Netia - przekonać klienta, podpisać umowę i... zrobić na szaro?
"To nie jest tak, że Pan przegląda sobie nasz cennik, jak jakiś katalog, może Pan się tylko zgodzić na to, co Panu proponujemy w tym momencie na infolinii." Czyli jak Netia traktuje swoich klientów...
Singularity00 z- #
- #
- #
- #
- #
- 91
Komentarze (91)
najlepsze
Kolejny Janusz, który chciałby mieć wszystko za darmo i najlepiej coby przy kolegach i wódce mógł się pochwalić jak to załatwił wielką firmę.
Ale wracając do sprawy, mam internet w Netii, też nie jestem ekspertem
To pikuś. najlepsze jest pytanie :" czy rozmawiam z właścicielem internetu?"KROPKA
Przedłużałam umowę przez internet i mam ten pakiet 200 minut do wszystkich, a autor wpisu niby chce, ale umowa nie na niego (?) no to rezygnacja i gorzkie żale.
czemu się nie boicie?
czemu nie dzwonicie?
na pewno nie macie nic dla mnie?
mogę jednak pozostać, tylko mi coś fajnego dajcie?
...
halo? proszę...
@Migfirefox: Mówisz poważnie? Ja #!$%@?ę.....co za czasy, że matka już nie potrafi dziecka wychowywać.
Nie każdy. Ja już od paru lat przedłużam umowy z Play po prostu dzwoniąc do nich. Wcześniej wchodzę na ich stronę internetową, wybieram ofertę, sprawdzam czy nikt nie ma lepszej i dzwonię. Zazwyczaj udaje się wytargować jakiś bonus w stosunku do oferty z strony. (Na wszelki wypadek rozmowy nagrywam)
Byłem, pracowałem jak ktoś jakieś pytania to walić śmiało.
A rżnął nie tylko klientów, pracowników też.