Jak Hewlett-Packard naprawia komputery
Fatalny serwis Hewlett-Packard Polska oraz totalnie nieprofesjonalne podejście do klienta, to nie pierwsza taka wpadka HP Polska. Pytanie czy coś z tym zrobią... Zrezygnowany klient opisuje swoje przeprawy z serwisem Hewlett Packard Polska
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 78
Komentarze (78)
najlepsze
Proszę zapoznać się z linkiem http://www.wykop.pl/link/109115/jak-serwis-hp-ma-w-d-klientow
Mam poradę dla niezadowolonych klientów HP. Nagłaśniajcie swoje problemy z reklamacją w jak największej liczbie gazet, portali, radio, a nawet tv. W moim przypadku (opisanym pod linkiem) pomogły dopiero 4 publikacje w czym myślę najważniejsza była ostatnia w PulsBiznesu.
Osobiście
Ze mają swietny serwis. Za miesiac konczyła mi sie gwarancja no i tak od kilku miesiecy zbieralem sie z wysyłką laptopa do serwisu z dosc prozaicznych powodow. Mianowicie głosniczek charczał i napęd nie czytał średnio co 10 płyty.
Jak efekty? 2 tygodnie równiutkie, bez problemów. Nowa płyta główna, głosniczki i nagrywarka. Do tego rok gwarancji na wyzej wymienione części. Obsługa door-2-door, świetny system monitorowania stanu
Jeśli nie wierzysz :) mogę pokazać zarówno dowód naprawy jak
Poczytajcie sobie:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390
PS: Służę pomocą - już kilka razy miałem okazję reklamować wadliwy sprzęt...
Ustawa wspomniana przez Ciebie przedstawia tylko początek drogi reklamacyjnej - ja tutaj podaję jej wszystkie etapy i nasze prawa.
A tutaj przykładowy link (na dole):
Znam inną historię dot. serwisowania. Mój znajomy roztrzaskał kiedyś HP-ka po gwarancji o podłogę. Wysłał
Jeżeli nie masz problemów ze sprzętem, to ciesz się, bo inni jak widać mają - i ze sprzętem i z serwisem.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Jakbyś musiał zapłacić kilku klientom za 3 dni obsuwy w ich biznesach, przerwać istotne sprawy, konfigurować cudzy sprzęt, prowizorycznie coś łatać, załatwiać - inaczej byś na to spojrzał.
Nie dziwię się wcale ustawianiu przetargów w kancelarii prezydenta pod lapki Lenovo.
odn.
1. Komputery HP psują sie na potęgę, szczególnie tzw. czipsety BGA "odklejają się" od płyty głównej.
2. HP twierdzi, że wszystko jest w porządku
3.
Dzięki za prztyczka w nos.
U mnie psuło się kilka rzeczy, ale albo były naprawdę stare, więc można powiedzieć, że "się zużyły", albo to ja zawiniłem (np. zasilacz zaczął szwankować po upadku z biurka), trafiłem na jednego niesamowitego bubla (router wifi Belkina rozłączający sieć co 3s, na produkty tej firmy prędko nie spojrzę) i to wszystko. Dwa lapki (T30 i X31 od IBM - oba kupiłem już po przejściach), wożone po kraju, telepane w pociągach, gniecione w torbach, pracują bez choćby najcichszego pierdnięcia, niezależnie od okoliczności przyrody. Widziałem stareńką Toshibę - na oko 10-letnią (Pentium 166) - bez choćby jednego badpixela, na równie starej jak on sam baterii pracował do 2h.
Czy
Znajomemu spalił się zasilacz do hp pawulona, odesłał im go i poprosił żeby na gwarancji przysłali nowy. Trochę musiał na niego czekać, to wysłał list ponaglający. Znowu nie było widać zasilacza, wysłał kolejny list. Jakiś czas po wysłaniu trzeciego listu odwiedzili go czterokrotnie kurierzy z zasilaczem :)
a hp bardzo dużo u mnie stracił w oczach, głównie po pawulonach. Zwłaszcza taki dv6000, blisko 80% sztuk miało