Zapewne już nie raz, jako łowcy technologicznych nowinek słyszeliście na temat telefonów GoClever. Wielu z Was miało okazję przetestować ten sprzęt, czytało różne rzeczy na jego temat. Ja przytoczę Wam moja historię związaną z tym producentem.
Do tej pory byłem oddanym posiadaczem telefonu HTC i moja opinia po wielu latach jego użytkowania się nie zmienia. Jest dla mnie niezastąpiony. Takim też był dla mojej dziewczyny, do momentu, w którym postanowiłem zrobić jej niespodziankę i kupić nowy. Długo się zastanawiałem czy zostać przy HTC czy też namawiany wieloma pozytywnymi recenzjami kupić GoClever. Padło na wybór GoClever. W końcu wydawało mi się, że jak na swoją cenę prezentuje się całkiem nieźle i nie jest zwykłym chińczykiem.
Radość z użytkowania nie trwała jednak długo.Sprzęt nie wytrzymał nawet 1 tygodnia. Powstała dziura na przedniej części obudowy, podczas noszenia w torebce ?!
Zdziwiłem się, w jaki sposób mogło do tego dojść. Podpytuję dziewczynę, czy może rzucała nim, deptała czy cokolwiek innego. Wszak kobiety miewają trudne dni ;) Nic z tych rzeczy. Jak zawsze trzymała go w tym samym miejscu w torebce, z HTC nigdy to się nie stało (nawet jeśli upadł na ziemię). Niestety GoClever wykonany ze słabych materiałów, po prostu zawiódł. Może pechowo padło na ten własnie model ?
Zadzwoniłem do centrum reklamacyjnego GoClever żeby dowiedzieć się co z tym fantem zrobić. Owszem, powiadomiono mnie, że telefon zostanie naprawiony tylko należy poczekać ponad miesiąc na sprowadzenie części. Pan po moich wyjaśnieniach i opisie sprawy stwierdził, że sprowadzi mi nowy wyświetlacz. Z tym, że wyświetlacz jest cały, a jedynie przednia część obudowy uszkodzona.
Mamy więc do czynienia z profesjonalistami, czy nie koniecznie ?
Historia kontaktów z serwisem:
27.06 - dzwonię i ustalam, że prześlę zdjęcia, na podstawie których mają ocenić szkodę
27.06 - GoClever odpisuje od razu, tak jak się umówiliśmy " Dziura/Pękniecie w Pana telefonie jest na przedniej części szybki ekranu dotykowego, stąd jego wymiana na pewno będzie konieczna. Na chwilę obecną nie będziemy mieli możliwości naprawienia tego elementu, gdyż oczekujemy na transport części, które sprowadzane są zza granicy. Oficjalna informacja w tej sprawie jest taka, iż mają one dotrzeć w lipcu, ale niestety nie jestem w stanie na razie powiedzieć dokładnie którego. Koszt wymiany ekranu przy dostępnych częściach to 315 złotych."
27.06 - Ja: Jeżeli dzisiaj w poniedziałek bym wysłał urządzenie do naprawy to kiedy będzie odesłane naprawione? 300 zł to dość dużo jak za obudowę, zwłaszcza że ekran działa, a problem jest tylko z obudową i dotykiem.
04.07 - Moje ponaglenie w sprawie odpowiedzi
04.07 - Wciąż oczekujemy na części. W lipcu powinny być, ale nie jestem w stanie Panu teraz powiedzieć którego lipca dokładnie.
14.07 - Brak kontaktu ze strony GoClever na temat dostępności części zamiennych
WNIOSEK: Szkoda, że telefon pomimo tego, że jest kruchy, co potwierdził serwisant w rozmowie telefonicznej "Wie Pan, to nie jest taki telefon jak HTC, jest ze słabszych materiałów", nie ma dostępnych części w serwisie PRODUCENTA.
15.08 -Dalej brak kontaktu z serwisem GoClever, stąd pomysł na wykop.
Zalety:
- wysoka wydajność
- dwie karty SIM
- czytelny ekran
- bardzo ładne zdjęcia oraz filmy
Wady:
- brak możliwości przeniesienia aplikacji systemowych na kartę SD
- nie działająca dodatkowa bateria
- brak możliwości zakupu tzw. gumowego pokrowca
- długie oczekiwanie na złapanie GPS
- krótki czas pracy na wbudowanej baterii
- tragicznie wykonana ładowarka
- szkło zastosowane na ekranie o beznadziejnej odporności
- brak aktualizacji do kitkata
- problemy z dźwiękiem na zestawach głośnomówiących.
Wykop ku przestrodze.
Komentarze (6)
najlepsze
naprawa polegająca na wymianie mikrofonu - dla mnie to koszt 1/4 ceny telefonu: http://www.wykop.pl/wpis/9061562/naprawatabletow-elo-prosba-o-szacunkowa-wycene-wid/24249250/#comment-24249250
xD śmiechłem bardzo, też chciałbym mieć takie problemy