@ShamblerWykop: Raczej nie ma co liczyć na tak losowe zdarzenia jak w Skyrimie. Redzi próbują stworzyć z każdego zadania perełkę, a zadania na które natrafimy w wiedźminie będą raczej związane z naszymi wyborami, a nie losowością. Pewnie coś tam losowego stworzą, (w zasadzie nawet wspominali o tym w którymś wywiadzie)ale wątpię żeby to była znacząca cześć gry.
Z tego co kojarzę, to autor powieści decyduje co się w niej pojawi, a co nie (tak, motyw gryfa pojawiał się w książce). Widziałeś gdzieś komentarz Sapkowskiego że Wiedźmin jest oparty na mitologii słowiańskiej?
@boguchstein: Druga cześć miała lepszą mechanikę, ale utraciła swój klimat, no i w sumie za szybko się kończyła... Pierwszy akt byłe niezły, później już było tylko gorzej, ostatni akt to była kpina! Soundtrack też wydaje mi się ze jednak w pierwszej części był lepszy.
Trzecia cześć jak na razie ma zacny, no ale znamy tylko parę utworów.
PS: Pamiętacie pierwszy gameplay z #wiedzmin2 ? (ten z Krakenm) Był chyba bardziej epicki
@alan11: Właśnie w tym jest piękno Wiedźmina, że opowiada jakąś historię. Ja nie przepadam za sandboxami mówiącymi - "W sumie to fabuły mamy na 2 godz. ale ... popatrz! Kolejna generyczna dziura w ziemi z generycznymi przeciwnikami do zabicia!"
Czekam na sztuczną inteligencje i losowe misje wynikające z naszego charakteru gry. Do tego czasu nic czego bym się nie spodziewał nie wymyślą. Jedyna alternatywa to gry online gdzie człowiek jest nieprzewidywalny...
Zakop za reklamowanie rozrywki dla dzieci bez mózgu.
@Faith69: Gry online, i inteligencja gimbusów, misje typu przynieś mi 10 skór dzika, i jajek osy, a zrobię Ci srebrny miecz...Przestań trolować bo słabo Ci to idzie. Misje we wszystkich grach online są właśnie liniowe, jedyny ich plus jest taki że możesz je przechodzić że znajomymi.
@Faith69: Pudło, przestałem grać w gry, od 6 lat nie robiłem upgrade kompa. A nieliniowość misji polega na ich różnych rezultatach ich wykonania z punktu fabularnego, a nie strategicznego. To że każdą misje można rozwiązać na wiele sposobów, i że gra w tym wypadku na przykład ma mieć ponad 30 różnych zakończeń zależących od gracza to-jest nieliniowość. To że wroga możesz zabić na 10 różnych sposobów już niestety nie.
Komentarze (186)
najlepsze
@mBartek89:
Wiedzmin powinien byc oparty o stwory slowianskie, ktorych przeciez mielismy bez liku.
Móglby lepiej zawalczyc sobie z Leszym, Ćmokiem, czy Wąpierzem...
Z tego co kojarzę, to autor powieści decyduje co się w niej pojawi, a co nie (tak, motyw gryfa pojawiał się w książce). Widziałeś gdzieś komentarz Sapkowskiego że Wiedźmin jest oparty na mitologii słowiańskiej?
Trzecia cześć jak na razie ma zacny, no ale znamy tylko parę utworów.
PS: Pamiętacie pierwszy gameplay z #wiedzmin2 ? (ten z Krakenm) Był chyba bardziej epicki
Czekam na sztuczną inteligencje i losowe misje wynikające z naszego charakteru gry. Do tego czasu nic czego bym się nie spodziewał nie wymyślą. Jedyna alternatywa to gry online gdzie człowiek jest nieprzewidywalny...
Zakop za reklamowanie rozrywki dla dzieci bez mózgu.