Można jeszcze odciąć dopływ paliwa, co chyba jest logiczne. Samo odcięcie jest trudne bo paliwo doprowadzane jest w metalowych przewodach, ale można odciąć zasilanie od pompy. Jednak tu wszystko jest zabudowane i obawiam się że było by ciężko.
Silnik nie wybuchnie, zatrze się, a w momencie zatarcia może połamać się korbowód czego skutkiem może być przebicie bloku. Na pewno nie będzie spektakularnego wybuchu rodem z Hollywood.
@Qzik: Usuńcie to bo jeszcze ktoś pomyśli że to prawda i będzie pchał konar w paski napędowe osprzętu silnika. I jeszcze odpięcie aku w czasie pracy silnika które na pewno uwali alternator i resztę delikatnej elektroniki. Nie masz najmniejszego pojęcia o działaniu silników i ich osprzętu. Już pomijam nawet fakt odcinania paliwa jak silnik pobiera olej z pompy oleju tłoczącej go do nieszczelnej sprężarki.
@Qzik: Tak ale silnik w tej sytuacji pobiera NIE olej napędowy z baku tylko olej, który jest używany do smarowania silnika, który to jest tłoczony pod ciśnieniem do turbo, które jest wyjechane i przecieka podając olej do kolektora ssącego. Odcięcie paliwa nic ci nie da, bo w takiej sytuacji silnik nie spala paliwa z baku tylko olej z miski olejowej silnika.
Komentarze (167)
najlepsze
Silnik nie wybuchnie, zatrze się, a w momencie zatarcia może połamać się korbowód czego skutkiem może być przebicie bloku. Na pewno nie będzie spektakularnego wybuchu rodem z Hollywood.
Jeżeli w samochodzie jest jakiś dostęp
A o silnikach wiem więcej, niż ty przez resztę