Hey wszystkim,
Chciałbym się podzielić z wami garścią informacji o grze pod tytułem Tormentum nad którą, pracujemy już od ponad półtora roku.
Naszą pierwszą własną produkcją była interaktywna książką na tablety dla najmłodszych - Amelia i Postrach Nocy (może ktoś kojarzy? :D), którą wypuściliśmy w 2013 roku.
Ukończenie tej apki zmobilizowało nas do sięgnięcia po bardziej ambitny projekt i tak narodził się pomysł stworzenia prostej i krótkiej gry przygodowej. Po kilku miesiącach pracy okazało się, że powstająca gra wcale nie jest taka prosta i krótka jak początkowo planowaliśmy.
Projekt wymknął się spod kontroli i zaczął żyć własnym życiem. Od tamtego momentu minęło 1,5 roku, a my wciąż dłubiemy i dłubiemy ...ale już widać koniec :)
A co to za gatunek? Prosta przygodówka Point and Click z małymi wyborami moralnymi. Nic odkrywczego ale lubimy takie gry, i ich robienie sprawa nam największą satysfakcję.
Dodam, że jest nas trójka, grę robimy w wolnym czasie.
Niedawno uruchomiliśmy 2 kampanie:
Greenlight, zbieranie głosów w celu dostania się na platformę Steam
Oraz prośba o wsparcie finansowe w serwisie Indiegogo
Wieć jeśli ktoś... coś... to my chętnie podziękujemy za każde wsparcie :D
Trailerek:
Fabuła gry jest dość prosta i zostawia duże pole do własnej interpretacji.
Akcja gry rozpoczyna się w momencie, gdy główny bohater budzi się zamknięty w metalowej klatce, przytwierdzonej łańcuchem do wielkiej machiny latającej. Wygląda na to, że jest jej pasażerem wbrew swojej woli, a owa machina zmierza w nieznanym mu kierunku. Jego jedynym wspomnieniem po które jest w stanie sięgnąć pamięcią zdaje się być niewyraźna wizja wzgórza, na którym znajduje się rzeźba przedstawiająca las wniesionych ku niebu ludzkich rąk. Gdyby tylko mógł odnaleźć to miejsce, to może i pamięć by wróciła...
Niestety, na razie ma większe problemy na głowie, bo oto ów statek powietrzny ląduje w wielkim zamczyszku, które następnie staje się dla niego więzieniem.
No i tak szwędamy się po kolejnych krainach, rozmawiamy z postaciami pobocznymi, zbieramy przedmioty, rozwiązujemy zagadki.
(wiem, wiem... trochę hardcorowa ta scenka :D ale to właśnie uroki robienia własnej gry, nikt nam nie każe tego wyrzucić ;P)
Lokacji do odwiedzenia będzie sporo bo ponad 70, do tego dochodzą zbliżenia na zagadki, przedmioty, urządzenia, a tych będzie ponad 200.
Oniryczny klimat przedstawionego świata został zainspirowany m.in. twórczością polskiego malarza,
Zdzisława Beksińskiego, oraz, niedawno zmarłego, szwajcarskiego malarza
H.R.Gigera. Duży wpływ na ostateczny wygląd gry miały również światy przedstawione w takich produkcjach, jak Demon’s Souls czy Dark Seed.
Gra powstaje na PC, Maca, Linuxa oraz iOS i Android. Na pewno wszystkich wersji nie zrobimy jednocześnie ale małymi kroczkami do celu :)
Więcej informacji i screenów można znaleźć pod tym adresem, KLIK, KLIK!
Nasz Fejsboonio
Nasz Twitteroonio
Komentarze (76)
najlepsze