Dopóki kierowcy nie zrozumieją że przed przejściem się nie wyprzedza, zwalnia i jak ktoś czeka to się nie zatrzymuje, to takie oto spowalniacze będą montowane. Robicie to na własne życzenie.
@cichy202: dopóki piesi będą chodzić w słuchawkach na uszach i spuszczoną głową bez rozglądania się, dopóty będą wypadki. Połowa wypadków jest spowodowana przez pieszych POŁOWA. W związku z tym całkowite wyeliminowanie złych zachowań kierowców to tylko połowiczne rozwiązanie problemu.
@_komentator_: Poważnie? Właśnie sprawdziłem dane z Systemu Ewidencji Wypadków i Kolizji dla Łodzi w latach 2007-2013, i jakimś cudem wyszło że piesi powodują 35% wypadków, a inni uczestnicy ruchu 65%.
@piotr1900: no to poszerzyć ten fragment drogi o metr kosztem chodnika, żeby wstawić tam słupek, albo krawężnik... Zobacz, ile tam jest miejsca na takie kombinowanie...
@cegli11: Jasne, ale powiedz to tym, którzy nie patrzyli. A dwa, wieczorami tam pop#?$@%@ali czasem p#!#%y, idziesz na przejście - nic nie jedzie - i zza zakrętu wypieprza auto. I biedny pieszy nic nie widział.
Chociaż większość wypadków to chyba była taka, że jeden samochód stanął po jednej stronie drogi (tam gdzie korek jest), pieszy się wp#?$@%@ał, a z przeciwnej strony auta nie widziały gościa między samochodami, a pieszy brnie dalej.
Komentarze (28)
najlepsze
Konkretnie, zdarzeń z udziałem pieszych: 4865
W tym z winy pieszych: 1734
1734/4865 ~= 0,356 = 35.6%
Źródło: sewik.pl
Komentarz usunięty przez moderatora
Chociaż większość wypadków to chyba była taka, że jeden samochód stanął po jednej stronie drogi (tam gdzie korek jest), pieszy się wp#?$@%@ał, a z przeciwnej strony auta nie widziały gościa między samochodami, a pieszy brnie dalej.