Naprawdę zawiodłem się na tej grze. Grafika na ultra gorsza niż w GTA 4. Chicago swoją wielkością przypomina Sandomierz. Model jazdy woła o pomstę do nieba. Gra się niby ok ale nie wciąga tak jak powinna. Jak dla mnie 7/10 po 5h grania.
Dlaczego #fucklogic? Gra może być dobra, ale nie tak zajebista jak ją zapowiadano przez te kilkanaście miesięcy (czyli można być zawiedzionym). Podobnie było przy Assassin's Creed 1.
@fenomenalnie_miotam: Tylko nikt by się nie obraził jakby gra tak wyglądała jak na E3 i miała kosmiczne wymagania - problem jest w tym, że gra ma kosmiczne wymagania i grafikę na poziomie GTA IV albo gorzej
@fenomenalnie_miotam: to w sumie nie ma większego znaczenia. Podobno platformą docelową i tak był PC. Dla zobrazowania - Titanfall był robiony przez Respawn na Xbone i PC, a równolegle Bluepoint robił port na Xbox360. Respawn nie szedł dla nich na żadne kompromisy. To popularna praktyka. Nawet jeśli w przypadku WD było inaczej, to nie jest to żadne usprawiedliwienie.
Mówię to tylko jako ciekawostkę, nie oceniam, bo gra się dopiero instaluje ;)
@Pastor_Alban: Ubisoft zawsze koloryzował koloryzuje i będzie koloryzował. Oprócz AC nic nie mają sensownego do zaoferowania. Każde zabawy w inne projekty to strzał w kolano bo robią wielki efekt ŁAŁ a tu gówno.
Rozważałem zakup w dniu premiery przez hype, które zrobili. Całe szczęście stwierdziłem, że to Ubisoft i bezpieczniej będzie poczekać kilka dni na recenzje i testy. Teraz już wiem, że to nic specjalnego i do GTA V nie ma się co równać ( a miało być GTA V beater), poczekam kilka miesięcy i kupię używaną, by sobie pograć, bo podobno nie jest zła.
@rex1313: Rozsądnie:). Po Aliens Colonial Shit mam nauczkę na długo aby nie napalać się na pre-ordery. Szczególnie jak wydawca pilnuje aby nikt wcześniej nie zrobił recenzji.
@Milan397: ArmA 3, rFactor2, Path of Exile, WoT, League of Legends, S.T.A.L.K.E.R, od cholery MMORPG, obsługa zabawek od X360, PS3, u nas też nie ma problemów ;] A powiedz, jak tam u Was ze wsparciem dla Oculus Rifta na przykład?;]
Tak to się kończy, kiedy twórcy równają do ograniczeń konsol, zamiast robić gry na PC (które są po prostu potężniejsze - deal with it) a później portować i downgrade'ować do warunków konsolowych.
Jednak myślę, że ta gra zbiera po dupie za niespełnione obietnice graficzne, a nie za sam gameplay.
Chodzą ploty, że specjalnie spieprzyli grafikę żeby w kolejnych częściach ją poprawiać. W sumie to chyba jedyne logiczne wytłumaczenie. Grafika z E3 była niezła ale bez przesady. Nie wierzę, żeby nie szło jej jakoś sensownie zoptymalizować. Jak zwykle robią graczy w #!$%@?.
@WhiteBeauty: Nie ma to jak lekka teoria spiskowa, co? :P Logiczne wytłumaczenie jest takie, że na E3 grafika była podrasowana, żeby narobić hype'u, to wszystko. Sytuacja przerabiana już dziesiątki razy, przykład pierwszy z brzegu The Elder Scrolls: Oblivion. Po prostu render mógł być podrasowany, jeśli "grał" pracownik, lub teżmaly fragment gry podrasowany i odpalony na jakiejś uber maszynie, jeśli mogli grać goście. Jest to zresztą możliwe, bo Ubisoft nie ma bladego
Komentarze (130)
najlepsze
Dlaczego #fucklogic? Gra może być dobra, ale nie tak zajebista jak ją zapowiadano przez te kilkanaście miesięcy (czyli można być zawiedzionym). Podobnie było przy Assassin's Creed 1.
Mówię to tylko jako ciekawostkę, nie oceniam, bo gra się dopiero instaluje ;)
Politycy i wielkie firmy widać mają inne prawa
Nawet mi was nie żal. #pcmasterrace, #ubisoftcwel
@Milan397: ponieważ:
- raz, że informacja nieprawdziwa
- dwa, że konsole zatrzymały rozwój gier AAA jakieś 6 lat temu, a od większości tytułów na
Jednak myślę, że ta gra zbiera po dupie za niespełnione obietnice graficzne, a nie za sam gameplay.