# Jak firma GoPole (producent akcesoriów do kamer GoPro) traktuje swoich klientów.
Napiszę krótko żeby nie zanudzać ;)
W okolicach czerwca 2013 roku, kupiłem kamerę GoPro 3 i za jakiś czas kilka akcesoriów dla większej frajdy filmowania :) Wybór padł m.in. na monopod firmy GoPole, model Reach. Super sprawa pokrótce mówiąc. Niestety od kąpieli w słonym morzu oraz uderzeniu (nie wiem kiedy nawet) monopod trochę się popsuł...niby nic nadzwyczajnego, ale jednak pojawił się mały niesmak, gdyż można oczekiwać lepszej jakości/wytrzymałości (wystarczy zastosować aluminiowe mocowanie kamery) od sprzętu wartego ponad 200 zł.
Stało się to:
Przez zimę przeleżało...i w końcu stwierdziłem, że coś trzeba z tym zrobić...szukałem porad i sposobów jak można to naprawić. Kwestia odklejonej szarej obręczy o tyle jest banalna, że łatwo przykleić ją pierwszym lepszym klejem...to mocowanie pękało czy to sklejone kropelką zwykłą, w żelu, czy poxipolem.
W końcu ktoś podsunął mi pomysł żebym napisał do producenta na jego stronie, przez formularz gwarancyjny. Byłem sceptycznie nastawiony do sprawy bo paragon dawno zagubiłem, a jedyne co, to pamiętałem nazwę sklepu gdzie ową rzecz nabyłem.
Po krótkim opisaniu sprawy i prośbie o namiary na części zamienne do monodpoda...dostałem dwie wiadomości: pierwszą informująca o uznaniu gwarancji, a drugą od USPS USA zawierającą numer listu przewozowego...
A za 6 dni moim oczom ukazało się to:
Tu fota z emerytowanym kumplem ;)
I dożywotnia gwarancja :)
Reasumując...firma GoPole bardzo miło mnie zaskoczyła:) Idąc w ślad za kilkoma pozytywnymi historiami widzianymi na wykopie, które przedstawiają różne firmy i ich sposób obcowania z klientem pomyślałem, że warto podzielić się z Wami tą historią.
Muszę przyznać, że miło mnie zaskoczyli swoim zachowaniem.
Pozdrawiam :)
Komentarze (67)
najlepsze
-losowe zatrzymywanie się nagrywania
-losowa niemożliwość włączenia nagrywania, nagrywanie zatrzymuje się po paru sekundach, trzeba kliknąc znowu rec, i tak w kółko aż zaskoczy
-losowe resetowanie się ustawień
@slingshotjohn: którą kamerę masz? te objawy pasują do go pro 3 i taką kamerę go pro wymienia
To teraz szybka lekcja ekonomii dla wykopowych faszystów. Gopro to produkty premium, płaci się za markę. Jest duży narzut na marże (wiem, wiem... to straszne, przecież mogliby to sprzedawać 3x taniej). Jednak zanim zabierzemy się za "bojkot wyzyskiwacza" trzeba zauważyć, że normalny świat polega
Kupiłem niedawno mocowanie GoPro do kijka na narty - chiński shit z allegro za ~30zł , oryginał chyba stówę, jak nie lepiej. Wytrzymało do połowy 10 minutowego zjazdu, szczęście, że nie zgubiłem kamery, bo dopiero bym oszczędził. Sprzedawca powiedział, że moja wina ;)
Producent kosza na śmieci już drugi tydzień nie odpowiada na reklamację (brak elementu po wypakowaniu z pudełka).
Firma webmasterska robi stronę internetową przedsiębiorstwa już drugi miesiąc (wszystko wrzucone do kupy, brak funkcjonalności w podstronach), ciągle tłumacząc, że siedzą całymi nocami nad tym (przy tym 0 grafiki ). Nie zdziwiłbym się, gdybym zapłacił, za to kilka stówek, tymczasem kosztowało to 4300 i już jestem zmęczony ciągłymi prośbami
@Czesiek_Alf:
Zauważcie jeden drobny szczegół - firma z usa. Oni mają po prostu inne podejście do klienta którym taki polak jest zaskoczony.
Np idziesz do mc'd i spadnie i rozwali ci się kanapka o podłogę - od razu wyskakują z nową. Napiszesz do takiego Amazonu, że paczka nie dotarła lub dotarło coś innego? Nie odsyłaj nam tego, idź przekaż jakiejś szkole czy bibliotece. Zepsuł Ci się monopod i pytasz
tez mam Hero3 z akcesoriami : nie inwestowalem jednak w oryginalne akcesoria bo IMO kosztuja zbyt drogo. mam chinski monopad i chinski headmount i szczerze powiem ze jestem zadowolony. monopad kupiony za 50zl , dlugosc 1,2m i przezyl juz niejedna kapiel w slonej wodzie i nic mu nie dolega wiec moge spokojnie polecic :) pozdrawiam