# Jak firma GoPole (producent akcesoriów do kamer GoPro) traktuje swoich klientów.
Napiszę krótko żeby nie zanudzać ;)
W okolicach czerwca 2013 roku, kupiłem kamerę GoPro 3 i za jakiś czas kilka akcesoriów dla większej frajdy filmowania :) Wybór padł m.in. na monopod firmy GoPole, model Reach. Super sprawa pokrótce mówiąc. Niestety od kąpieli w słonym morzu oraz uderzeniu (nie wiem kiedy nawet) monopod trochę się popsuł...niby nic nadzwyczajnego, ale jednak pojawił się mały niesmak, gdyż można oczekiwać lepszej jakości/wytrzymałości (wystarczy zastosować aluminiowe mocowanie kamery) od sprzętu wartego ponad 200 zł.
Stało się to:
Przez zimę przeleżało...i w końcu stwierdziłem, że coś trzeba z tym zrobić...szukałem porad i sposobów jak można to naprawić. Kwestia odklejonej szarej obręczy o tyle jest banalna, że łatwo przykleić ją pierwszym lepszym klejem...to mocowanie pękało czy to sklejone kropelką zwykłą, w żelu, czy poxipolem.
W końcu ktoś podsunął mi pomysł żebym napisał do producenta na jego stronie, przez formularz gwarancyjny. Byłem sceptycznie nastawiony do sprawy bo paragon dawno zagubiłem, a jedyne co, to pamiętałem nazwę sklepu gdzie ową rzecz nabyłem.
Po krótkim opisaniu sprawy i prośbie o namiary na części zamienne do monodpoda...dostałem dwie wiadomości: pierwszą informująca o uznaniu gwarancji, a drugą od USPS USA zawierającą numer listu przewozowego...
A za 6 dni moim oczom ukazało się to:
Tu fota z emerytowanym kumplem ;)
I dożywotnia gwarancja :)
Reasumując...firma GoPole bardzo miło mnie zaskoczyła:) Idąc w ślad za kilkoma pozytywnymi historiami widzianymi na wykopie, które przedstawiają różne firmy i ich sposób obcowania z klientem pomyślałem, że warto podzielić się z Wami tą historią.
Muszę przyznać, że miło mnie zaskoczyli swoim zachowaniem.
Pozdrawiam :)
Komentarze (67)
najlepsze
GoPro ≠ GoPole, to są różne firmy (choć obydwie mają podobną jakość obsługi klienta czyli wzorcową).