[Arhn.eu] Rupieciarnia: GameGadget - Historia Nieznana
Na każdą popularną konsolę przypada dziesięć, którym się nie udało. O tym jak szybko źle zrealizowane innowacyjne pomysły przykrywa kurz przekonacie się na przykładzie GameGadgeta.
z.....e z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 50
Komentarze (50)
najlepsze
- w Polsce CD z jakimiś grami czy programami były praktycznie niedostępne (na Zachodzie nie było wiele lepiej)
- z 1MB pamięci RAM napęd CD blokował jej część, więc wiele gier nie działało wcale, bo wymagały pełnego 1MB
- przy tych powyższych niewygoda
…512 KM RAM…
@Mordeusz: Ach… te czasy. Dzisiaj czasami udaje mi się zapychać 16GB RAMu i zastanawiam się nad powiększeniem.
Jestem ekspertem możecie zadawać pytania.
Jeżeli jest zagraniczny sklep internetowy to znaczy że jest możliwość kupna ale chyba nie w przypadku gier o których mówi archon, inaczej by tak nie