hm, rozumiem, że to nie był temat wykładu - ale czemu pan się nie zająknął nawet o "organizacji ruchu" na drodze rowerowej widocznej obok? Teleportacja przez barierki z lub na DDR to ma być jakaś norma? Bo po chodniku jechać (na ogół) przepisy zabraniają jechać.
Pisałem tu już sarkastycznie o czarnej płachcie pod komentarzem z dołem zalanym wodą, ale takie zjawisko jak w filmie (jeżdżenia przez fragment jezdni nieprzeznaczony do ruchu) to rzecz powszechna. Osoby, które jeżdżą autostradą A4 wiedzą, o czym mowa - pas awaryjny przed zjazdem z autostrady przy dużym ruchu jest wykorzystywany do "skrócenia" sobie czasu oczekiwania na zjazd. W efekcie ci wpychacze wydłużają ten czas, stwarzają zagrożenie i skutecznie uświadamiają resztę kierowców o
Mógłby ktoś w końcu zrobić animowaną symulację z autem Szeryfa wymalowanym na różowo, aby mu jasno pokazać o co w tym chodzi i jak - przede wszystkim - jego zachowanie wpływa na ruch w tym miejscu. Wróżę wielokrotną główną z płomykiem i wiele duplikatów.
Komentarze (101)
najlepsze
https://www.google.pl/maps/@52.510158,13.514867,3a,75y,278.46h,72.64t/data=!3m4!1e1!3m2!1sN3cuxPvBQGFa4aSlGUp_Pg!2e0
Lewy pas ciągnie się bezkolizyjnie dalej a prawy po ludzku kończy. A nie takie bezsensowne wygibasy.
Gdyby na tym krakowskim skrzyżowaniu wcześniej skończyć barierki dzielące oba pasy, byłoby miejsce na normalne włączanie się do ruchu.